Archief - [TK] shuttle sn95g5 met card reader en ATI GK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demaarten

Legacy Member
ik verkoop mijn shuttle sn95g5 met optionele USB 2.0 card reader en
grafische kaart (ATI 9550 128MB dual output en TV out)
moederbord: Nforce 3 ultra socket 939: AMD64, AMD64X2 en FX support


ZEER stil systeem

je krijgt dus: -shuttle barebone systeem (kast + moederbord + CPU koeler)
-ATI 9550 128MB dual output en TV out
-Uptionele USB 2.0 card reader

dit voor 199 euro

er kan ook mijn officiële windows XP home SP2 bijgeleverd worden voor 35 euro extra

TresPasseR

Legacy Member
Dus geen processor?
Misschien handig om te vermelden welke socket het dan is...

lexieboy

Legacy Member
idd , wil er ook wel foto's van zien + miss site met alle gegevens ;)

nevs38

Legacy Member
Hier ook graag foto's gewenst!

Site vinden is nu wel een serieus kleine moeite ey lexieboy google is your friend
Vr graka kunde zelf wel zoeke veronderstel ik :p

€ 199 is minimum? meeneem? reden van wegdoen? gebreken?

Zir0h

Legacy Member
Hoeveel voor de shuttle alleen?
Ik kan afhalen, ben van Buggenhout.

demaarten

Legacy Member
voor 165 euro mag mijn shuttle SN95G5 weg

iedereen zit daar in die andere post 200 euro te bieden voor diezelfde shuttle
en ze kunnen de mijne krijgen voor goedkoper!!

Firestyler

Legacy Member
demaarten zei:
voor 165 euro mag mijn shuttle SN95G5 weg

iedereen zit daar in die andere post 200 euro te bieden voor diezelfde shuttle
en ze kunnen de mijne krijgen voor goedkoper!!
hiermee 165€, maareuh nog garantie of moest er wat aan zijn...
+ reden waarom je hem wegdoet?

demaarten

Legacy Member
reden is simpel, ga terug een grote kast kopen.
is perfect systeem hoor, altijd perfect gewerkt
garantie is al gedaan. maar je kan altijd bij mij terecht als er iets fout gaat.
en voor die 165 euro krijg je er ook nog de USB 2.0 card reader bij, die normaal nog eens 45 euro extra is

Firestyler

Legacy Member
demaarten zei:
reden is simpel, ga terug een grote kast kopen.
is perfect systeem hoor, altijd perfect gewerkt
garantie is al gedaan. maar je kan altijd bij mij terecht als er iets fout gaat.
en voor die 165 euro krijg je er ook nog de USB 2.0 card reader bij, die normaal nog eens 45 euro extra is
oké, die graka intresseert me toch niet dus heb ik de meeneem geboden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan