Archief - [TK] Shuttle SN25P, 2x3500+, SB2NX, 2x512MBDDR en GF6500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kennyc

Legacy Member
Volgende items te koop:

Is van een volledig systeem, maar ik ga de onderdelen apart verkopen.
  1. Shuttle SN25P (link)
    Nieuwprijs: €412
    Richtprijs: €300
  2. AMD64 3500+ Venice Boxed + stock cooler
    Stepping DH-E3
    Nieuwprijs: €212
    Richtprijs: €175
  3. AMD64 3500+ Winchester Boxed + stock cooler
    Stepping DH8-D0
    Nieuwprijs: €212
    Richtprijs: €175
  4. Corsair ValueRam 2 x 512MB
    Nieuwprijs: €48/stuk
    Richtprijs: €35/stuk
  5. Creative SoundBlaster 2 NX (link)
    Nieuwprijs: €120
    Richtprijs: €90
  6. Gainward Geforce 6500 PCI Express 256MB (link)
    Nieuwprijs: €60
    Richtprijs: €40
  7. MSI Geforce 7800GT PCI Express 256MB (link)
    Nieuwprijs: nvt
    Richtprijs: €200

Huidige hoogste boden kan je in de thread vinden.

Alles met (evt. kopie van) aankoopbewijs en op alle onderdelen is nog garantie.

Alles is in perfecte staat, dus achter foto's moet je niet vragen - ik garandeer je dat alles in nieuwstaat is.

Gezamelijke boden hebben voorrang op aparte, en gelieve zonder verzendings- of leveringskosten te bieden. Ik aanzie boden incl levering gelijkwaardig met boden exlusief levering + 5EUR.

Kan afgehaald worden in Wilrijk en geleverd in de provincie Antwerpen en Vl. Brabant. Met een beetje goede wil moet het Waasland ook nog wel lukken.
Ik wil alles opsturen, behalve de Shuttle, om voor de hand liggende redenen.

Vragen mag je stellen via PM, als het vragen zijn die interessant zijn voor andere kopers, dan neem ik zo op in deze thread.
Nieuwprijzen komen van bij Tones - moesten deze totaal verkeerd zijn, stuur me dan een PM, dan pas ik het aan.

Ik zal de thread regelmatig updaten met de recenste boden.
Iedereen krijgt een eerlijke tijd om over te bieden indien er meerdere geinteresseerden zijn.

Ik zou graag van alles afwillen, dus verkoop gaat enkel door als op z'n minst de barebone, een processor en de ram verkocht is.

xtension

Legacy Member
Voor diene AMD64 3500+ Venice + stock cooler en Corsair Valueram 1 x 512MB voor € 150, liefst zo snel mogelijk afhandelen...

Zelanus

Legacy Member
bod van 400 euro op shuttle, 3500+ venice en ram als je kan leveren.
Ik woon vlak bij Aarschot.

Grtz

Zelanus

Legacy Member
Maak er 425 euro van, ik had niet gezien dat er 2 latjes ram waren... ;)

kennyc

Legacy Member
@Zelanus: vanaf 500EUR mag 'm weg... (neem 300 voor shuttle, 150 voor proc en 50 voor RAM... lijkt me niet onredelijk)
Brengen is geen probleem...

@Zelanus en Gravendelver: jullie willen beiden de Venice -- is een van jullie evt. ook content met een Winchester?

@Tracylover: genoteerd - bod is goed genoeg, maar ga nog even wachten of er interesse is in het geheel (zoals Zelanus)

gravendelver

Legacy Member
kennyc zei:
@Zelanus: vanaf 500EUR mag 'm weg... (neem 300 voor shuttle, 150 voor proc en 50 voor RAM... lijkt me niet onredelijk)
Brengen is geen probleem...

@Zelanus en Gravendelver: jullie willen beiden de Venice -- is een van jullie evt. ook content met een Winchester?

@Tracylover: genoteerd - bod is goed genoeg, maar ga nog even wachten of er interesse is in het geheel (zoals Zelanus)

Als je vandaag afsluit wil ik de winchester wel voor 130 euro incl :)
Anders waag ik liever mijn kans op de venice

the_dr@gon

Legacy Member
kennyc zei:
@Zelanus: vanaf 500EUR mag 'm weg... (neem 300 voor shuttle, 150 voor proc en 50 voor RAM... lijkt me niet onredelijk)
Brengen is geen probleem...

@Zelanus en Gravendelver: jullie willen beiden de Venice -- is een van jullie evt. ook content met een Winchester?

@Tracylover: genoteerd - bod is goed genoeg, maar ga nog even wachten of er interesse is in het geheel (zoals Zelanus)

okey geen probleem ;)

kennyc

Legacy Member
@Gravendelver: ik waag me niet meer aan 'als je over 5 sec. afsluit, dan koop ik het'-boden ;) Niets tegen jou persoonlijk uiteraard, maar in het verleden slecht mee gevaren. Afsluiten op een zaterdagavond is vrij nutteloos trouwens voor mij, aangezien ik het morgen toch niet kan komen brengen.

gravendelver

Legacy Member
Nee op die manier niet, maar dan heb ik met zekerheid iets vast. Heb hier juist opt forum een week gewacht op niets, en heb nu geen zin om nog lang te wachten :)

Zelanus

Legacy Member
Ok, ander voorstel dan :)
Ik bied je 580 euro voor 3500+ venice, shuttle, ram, graka en soundcard
of 510 euro zonder soundcard

En dan heb je bijna alles verkocht, aangezien je ook al een bod hebt op de winchester van gravendelver ;)

kennyc

Legacy Member
Maak het 600 rond inclusief levering en we hebben een deal.
Als dit ok voor je is, dan kan ik aan gravendelver hetvolgende voorstel doen: als ik tot een overeenkomst kom met Zelanus, dan sluit ik voor de resterende processor af op dinsdagavond en dan is het nog gewoon een kwestie van afspreken. Ik heb met jou al eens een deal gedaan, dus je weet dat je me wel kan vertrouwen hierin.

fragske

Legacy Member
ik bied daar 600 incl op 3500+ venice, shuttle, ram, graka en soundcard

kennyc

Legacy Member
Ok, dus voorlopig:
Gravendelver: Winchester voor 130EUR
Fragske: "al de rest" voor 600EUR

Voor de geinteresseerden: ik heb ook nog nen Geforce 7800GT van MSI. Moet niet per se weg, maar als ik er ne leuke prijs van krijg (200EUR of zo), dan mag die ook weg...
Hiermee dus ook in de aanbieding: MSI 7800GT 256MB

fragske

Legacy Member
anders bied ik wel 750€ me dieje 7900GT ipv dieje 6500 als da goe is?

edit: ah nee zien juist dattet over nen 7800 gaat dan telt dees bod ni, sorry ben juist wakker :)

kennyc

Legacy Member
Ok, dan ga ik vanavond (rond 22h) gewoon afsluiten voor de Shuttle en zo.
Als er niemand meer overbiedt, dan is't voor 600EUR voor Fragske.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan