Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gothrek zei:zo een mensen als u zouden ze moeten bannen van B&S

Gothrek zei:Bad post :ironic:
tis ni omdat ge een ex-modje zijt dat ge alles hier moogt zeggen e
iets over heel het forum bezien kunde wss ook ni, wat maakt het of het kivirno is
het gebeurd veel te veel de laatse tijd en dat verpest hier het forum
just zoals sommige mensen uit antwerpen hunnen commentaar, ge doet uw streekgenoten weer alle eer aan![]()
Gothrek zei:hahahahahaah, nu lig ik weer kreupel e
een bod via pm waarschijnlijk
@kivirno ik hoop dat ge weet hoe ge moet blacklisten![]()
Als jij hiervoor wil gaan bannen, dan moet volgens jouw half het forum hier weg.Gothrek zei:zo een mensen als u zouden ze moeten bannen van B&S