Archief - [TK] Sapphire Radeon X800 GTO²

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bacon123

Legacy Member
Sapphire Radeon X800 GTO²

- Met factuur & garantie
- 5 maanden oud
- mod toegepast --> van 12 naar 16 pipelines
- presteert nu als een X850 XT PE

Heb hem nieuw 219€ betaald...

Reden verkoop: Net 7900 GTX aangekocht

Meeneemprijs: 160€
Startprijs: 140€

Enkel bieden of informatie vragen.
Geen gezaag over te hoge of te lage prijs. Thx! :wink:

Bacon123

Legacy Member
xpr·k zei:
http://www.forcom.be/indexbig.htm

kost 150 nieuw @ forcom , bod van 90 als start.
Denkt ge dat ik da ni wist?

Belachelijk bod redelijk genegeerd dus...

Leest mijnen eerste post compleet voor ge over zo'n zaken commentaar begint geven AUB. Thx!
Bacon123 zei:
Geen gezaag over te hoge of te lage prijs. Thx! :wink:

Da van Forcom is nen "Hot Promo" trouwens, dus da ni de normale prijs.
De gemiddelde nieuwprijs ligt rond de 190€...

PsYmon

Legacy Member
Effe de verkoper steunen. De kans dat die kaarten van forcom effectief een r480 core hebben en dus te unlocken zijn, is zeer klein. Ik kocht mij een week geleden een gto² (wel bij een andere shop) en rarara, r430 core, dus nul de botten unlocken.

Verkoper zijn prijs is zeker gerechtvaardigd dus.

Sapphire heeft afgedaan in mijn ogen. Ze gebruiken hier gewoon de naambekendheid van een product om van hun ouwe rommel af te raken...

yakmodder

Legacy Member
Als men je in een winkel een r430 core verkoopt terwijl je infeite een x800gto² wou (= dus een x800 gto en geen gto2) dan moet je maar terug gaan en je geld terugvragen, logisch toch? Dit is hetzelfde als je een porsch carrera 4s besteld en je maar een carrera 4 krijgt...
... Maar het blijft natuurlijk een wilde gok en je moet nog geluk hebben dat je goed kan flashen dus doe je er toch goed aan om deze kaart te kopen van bacon

MetalG

Legacy Member
werk je daar mss ? of was het een wilde gok om toch nog zijn topic te verkloten ?

zwijg gwn ?

PsYmon

Legacy Member
yakmodder zei:
Als men je in een winkel een r430 core verkoopt terwijl je infeite een x800gto² wou (= dus een x800 gto en geen gto2) dan moet je maar terug gaan en je geld terugvragen, logisch toch? Dit is hetzelfde als je een porsch carrera 4s besteld en je maar een carrera 4 krijgt...
... Maar het blijft natuurlijk een wilde gok en je moet nog geluk hebben dat je goed kan flashen dus doe je er toch goed aan om deze kaart te kopen van bacon


Zucht, lees mijn post mss nog eens.
Of nee, de mensen die de doosjes en de plakkertjes op de koelers maken zullen per ongeluk gto² erop gezet hebben ipv gto hé :wtf:
Het is en blijft een smerige truc van sapphire. Mensen die mij niet geloven: koop aub zo'n kaart bij forcom en ontdek dat ik de waarheid spreek :woohoo:

Swat, ik wou een gto², heb een miskleun gekregen, en bied bij deze 140 euro op een echte gto²

calimero

Legacy Member
ffkes verduidelijken de x800gto2 komt met ofwel de r430 (standaard al 16 pipes) ofwel de r480 (die kan je unlocken van 12>16). Er is geen verschil tussen deze cores (worden soms niet goed uitgelezen)!!!

piotke

Legacy Member
Wat de bedoeling is van een gto2. Die 16 pipes is een feature die de normale gebruiker niet gaat gebruiken.... Dus klagen hieromtrent is zever. Je hebt een kaart gekocht met de originele en officiele GTO 2 specs. Dat hij niet hoger wil is geen reden tot klagen....

Alsof je een lada zou kopen en dn reclameren dat je hem niet kan chippen tot ferrari.....

brechtvm

Legacy Member
heb gisteren nieuwe GTO² gaan halen (@forcom), en die hebben dus wel degelijk 16pp @ stock :)
en ze clocken dan nog eens extreem goed ook :crazy:

PsYmon

Legacy Member
piotke zei:
Wat de bedoeling is van een gto2. Die 16 pipes is een feature die de normale gebruiker niet gaat gebruiken.... Dus klagen hieromtrent is zever. Je hebt een kaart gekocht met de originele en officiele GTO 2 specs. Dat hij niet hoger wil is geen reden tot klagen....

Alsof je een lada zou kopen en dn reclameren dat je hem niet kan chippen tot ferrari.....

Niet overdrijven he.
Blijkbaar komt de gto² van bij forcom wel met stock 16pp. Ik zal weer pech hebben zeker? :ironic:
Trouwens ik heb alle reden tot klagen als je ziet dat de mod in 99% van de gevallen toepasbaar is en tegenwoordig de 16 pipes al standaard unlocked zijn.
Swat, i rest my coffin :baard:

brechtvm

Legacy Member
PsYmon zei:
Niet overdrijven he.
Blijkbaar komt de gto² van bij forcom wel met stock 16pp. Ik zal weer pech hebben zeker? :ironic:
Trouwens ik heb alle reden tot klagen als je ziet dat de mod in 99% van de gevallen toepasbaar is en tegenwoordig de 16 pipes al standaard unlocked zijn.
Swat, i rest my coffin :baard:
hoever oc'ed de uwe ?
mss heb je goede clocker :)
hier 575(core)/610(mem)@16pp@stockBios@Stock cooling

Bacon123

Legacy Member
Als het is om ulle clock speeds te vergelijken, wilt ge dat dan aub ergens anders gaan doen.

Ik probeer hier wel nog een kaartje te verkopen als jullie het niet te erg vinden... :sop:

Dus... voorlopig enkel een bod van 140€ van PsYmon.

Thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan