dibo
Legacy Member
Hallo,
Aangezien ik het spel op een paar maand tijd nog maar drie keer heb gespeeld (omdat het niet echt mijn ding bleek te zijn) heb ik besloten om het te verkopen. Het spel is zo goed als nieuw en is zelfs nog maar één keer uit het doosje geweest. Mijn dvd-drive kon de disk niet lezen, dus moest ik op mijn latop een image maken en die via het netwerk naar mijn desktop versassen.
Jullie mogen zelf een bod doen, maar hou het een beetje serieus. Als het in de buurt van Gent of Lokeren is, kan ik de games misschien zelf aan huis brengen. In het andere geval stuur ik ze op via Taxipost ofzo. Die extra kost betaal je dan gewoon als dat ventje aan uw deur staat...
Ik behoud mij het recht, etc.
Good luck!
Aangezien ik het spel op een paar maand tijd nog maar drie keer heb gespeeld (omdat het niet echt mijn ding bleek te zijn) heb ik besloten om het te verkopen. Het spel is zo goed als nieuw en is zelfs nog maar één keer uit het doosje geweest. Mijn dvd-drive kon de disk niet lezen, dus moest ik op mijn latop een image maken en die via het netwerk naar mijn desktop versassen.
Jullie mogen zelf een bod doen, maar hou het een beetje serieus. Als het in de buurt van Gent of Lokeren is, kan ik de games misschien zelf aan huis brengen. In het andere geval stuur ik ze op via Taxipost ofzo. Die extra kost betaal je dan gewoon als dat ventje aan uw deur staat...
Ik behoud mij het recht, etc.
Good luck!


