Archief - [TK]-[PC/LAPTOP] RAM, HD's, varia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Hoihoi,

ik heb hier nog vrij veel gerief liggen, waar ik graag zou vanaf geraken... Alles is nieuw, nog in de verpakking en verzegeld, en dus bijgevolg ONgebruikt!!
Het gaat hier om:

* 7 latjes Kingston ram voor desktop pc's: (ALLES verkocht!)
KTH-D530/512
PC3200 512Mb (DDR400) dus...
deze kosten in de winkels ergens rond de 60€ dus laat ons minimum op 35€ per stuk zetten (remember, nieuw en ongeopende verpakking en lifetime warranty van kingston)

* 3 latjes kingston laptop ram:
KTH-ZD7000/512
meer specs moet je op kingston site zoeken...
Deze kosten in de winkels rond de 75-80€ dus laat ons de minimumprijs op 50€ per stuk zetten... (remember, nieuw en ongeopende verpakking en lifetime warranty van kingston)

* 2 laptop schijven van 60gig:
merk fujitsu. Kosten rond de 100€ dus laat ons minimum 65€ per stuk nemen (remember, nieuw en ongeopende verpakking)

* 1 slot voor laptop vast te maken:
http://www.vdhsoft.be/specs/24504.htm
20€ (nieuw, ongebruikt, blablabla...)

* 2 portablehouders:
http://www.overtoom.be/is-bin/INTER...8p8k1Nk9sdzunzY3_Zkw11QDKj3vxVk=?SKU=76480560
kosten rond de 130€ dus laat ons prijs zetten op 75€ per stuk (zelfde als hierboven, ongebruikt, .........)

Ik heb al deze stukken kunnen opkopen enerzijds van het werk of anderzijds via loten...

Let op, prijzen vermeld zijn MINIMUM, gelieve er NIET i repeat, NIET, onder te bieden... Ook alles exlcusief, wordt verzonden met port betaald door bestemmeling... Zo betaalt niemand te veel of te weinig voor zijn of haar pakketje...
Als er vragen zijn, vuur maar af en happy bidding...
P.S. Ik check niet altijd het forum, dus als het soms een paar uur duurt voor ik antwoord: ik ben ook maar werkende mens met druk leven, dus wacht gewoon wat af, ik antwoord wel altijd binnen de 24u ;)

deleenheir

Legacy Member
Ik vrees da uw prijzen een beke hoog liggen:

Kingston Valueram DDR400 512MB 57.07EUR @ comtechnolgy.be

(tenzij da die van u speciale rams zijn?)

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
deleenheir zei:
Ik vrees da uw prijzen een beke hoog liggen:

Kingston Valueram DDR400 512MB 57.07EUR @ comtechnolgy.be

(tenzij da die van u speciale rams zijn?)

post aangepast. Minimum verlaagd naar 35€ ;)

Gamer

Legacy Member
nieuw kost laptopram iets voordeliger dan je nieuwprijs :

klik

edit :
juiste info geplaatst.
sorry misverstand.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Gamer zei:
nieuw kost laptopram iets voordeliger :

klik

ze zijn nog steeds goedkoper hier he, en nog maar eens vermelden dat ze ook nieuw zijn, zitten nog in verzegelde verpakking...
Maar prijs in thread wel aangepast, minimumprijs blijft echter behouden... Is nog steeds voordeliger he

Gamer

Legacy Member
ja, maar wou enkel aanduiden dat je nieuwprijs die je aangaf iets te duur was, niet je verkoopprijs, sorry voor het misverstand.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Gamer zei:
ja, maar wou enkel aanduiden dat je nieuwprijs die je aangaf iets te duur was, niet je verkoopprijs, sorry voor het misverstand.
no problem hoor :) Tis altijd goed om te weten :)

deleenheir

Legacy Member
Doe mij ook maar een latteke van 512 MB voor 35€ inc.
als ik kan tellen zijn er nog 2 over?

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
@ koetjah en @ deleenheir: stuur maar pm met je gegevens, dan stuur ik rek nr wel door...
@ babbelut: nog 2 over ;)

Psychodweep

Legacy Member
{FgnZ} DeBroin zei:
minimumprijs blijft echter behouden... Is nog steeds voordeliger he

KINGSTON 512MB DDR 400MHz PC3200 (2.5V / 200pins) €55,90
bij descom.be

Das laptopram. Dus die 60 EUR dat je vraagt is ietsje teveel.
Jouw geheugen is dan nog es PC2700 ipv PC3200.
KINGSTON 512MB DDR 333MHz PC2700 (2.5V / 200pins) €54,30
Das ietsje goedkoper.

Mocht je je prijzen willen aanpassen, heb ik wel interesse.

owja, doe mij ook maar 1 latje 35 incl vo desktop.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Psychodweep zei:
KINGSTON 512MB DDR 400MHz PC3200 (2.5V / 200pins) €55,90
bij descom.be

Das laptopram. Dus die 60 EUR dat je vraagt is ietsje teveel.
Jouw geheugen is dan nog es PC2700 ipv PC3200.
KINGSTON 512MB DDR 333MHz PC2700 (2.5V / 200pins) €54,30
Das ietsje goedkoper.

Mocht je je prijzen willen aanpassen, heb ik wel interesse.

owja, doe mij ook maar 1 latje 35 incl vo desktop.
stuur maar pm voor gegevens...
prijs aangepast naar 50€, maar lager ga ik niet, iedereen is vrij om te gaan waar ze willen he :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan