Archief - [tk] Pc-onderdelen + Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amd-rules

Legacy Member
Hallo iedereen,

ik verkoop dus een heleboel dingen omdat ik geld nodig heb om mijn brommer te kunnen maken :( .
Volgende dingen worden verkocht:

-Asus A8N SLI (moederbord voor AMD socket 939)
Dit moederbord is totaal nieuw!!
mijn vorig moederbord, juist hetzelfde, was stuk en heb een totaal nieuw mobo gehad van Hofline. Nog steeds onder garantie tot 28-04-2006
Minimumprijs: 95 euro

-Audigy 2, is al een jaartje oud dus niet meer onder garantie.
Werkt wel nog steeds perfect.
Minimumprijs: 40 euro

-Corsair geheugen (2X512mb)
info op latje:
CMX512-3200C2PRO
XMS3200
512MB, 400Mhz, CL2
XMS3202v4.1
0502077-1
Geen garantie meer, maar werkt nog steeds perfect.
Minimumprijs: 90 euro

-3 Topgames voor PC
Call of Duty 2
Half-Life 2
Need for Speed Underground 2
Minimumprijs per game: 25euro

-Logitech MX 518
een zeer goede muis, nog steeds onder garantie.
Minimumprijs: 35euro

Foto's: link

escenceboy

Legacy Member
:offtopic:
ik meen dat ge hl² voor een 20€ nieuw kunt krijgen (wel niet de goty editie)
en nfsu2 lijkt me uw prijs ook wat hoog aangezien de most wanted al een tijdje uit is
sry voor offtopic

nikolaidis

Legacy Member
hebde misschien een linkje voor dieje audigy?
zitte daar optical uitgangen op ?
greetz

Parmenion

Legacy Member
-Asus A8N SLI (moederbord voor AMD socket 939)
-Corsair geheugen (2X512mb)

200€

snelle afhandeling gewenst

Greetz Parm

amd-rules

Legacy Member
@ Nikolaidis: voor info over de kaart: link
ik weet helaas niet zeker of die een optical uitgang heeft

@Lost Prophet: bod genoteerd, maar bod van Parmenion heeft men voorkeur.
als deze niet zou doorgaan heb jij mijn voorkeur.
Meeneemprijs van het geheugen is 150 euro.
Moest dit geboden worden heeft dit wel het voorkeur op het bod van Parmenion

@Parmenion: bod genoteerd

jvc

Legacy Member
150€ is een beetje veel en zeker als er geen garantie meer is
I'm out

Kéfri

Legacy Member
Half-Life 2 voor 25€ incl

ik had graag een snelle afhandeling gewenst THX.

white_steam

Legacy Member
-Audigy 2, is al een jaartje oud dus niet meer onder garantie.

30€ exl

grtz white

Parmenion

Legacy Member
I'm out, ik ga zo meteen alles nieuw kopen ^_^
sinds het niet zoveel in prijs schilt en ik toch garantie heb, en zekerheid..

greetz Parm

Insaniacx

Legacy Member
offtopic:

Corsair geeft toch 10jaar garantie als'k mij ni vergis dus da geheugen zou nog in garantie moete zijn ;)

amd-rules

Legacy Member
@ Kefri: bod genoteerd, ik zal een pm'ke sturen
@ white_stream: bod genoteerd, maar voor 30 laat ik ze nog niet los
@ PsYmon: bod genoteerd
@ Lost prophet: bod genoteerd

dus voorlopig zijn dit de hoogste boden:
Audigy 2: 30 euro excl.
Half Life 2: 25 euro excl.
Corsair geheugen: 115 euro excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan