Archief - [tk-pc] mobo, ram , graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kutteke

Legacy Member
sapphire x800gt 256MB gddr3 agp (vmodded core: 475/475=>621/553mhz) modded bios
2 weken oud met zalman vfcu700 en originele cooler inbegrepen
http://itware.abhost.be/prod/videokaarten_ATI => nieuwprijs 191.00 eur zonder mods en extra (dure) cooler
prestatie:
3dmark 01 : 28k+
3dmark 03 : 11k+
3dmark 05 : 5k+ ( als ge links wilt zien ask of gaat maar zoeken in 3dmark threads :) )
meeneem +- 180€ excl.
weg wegens overstap pci-e bordje

msi k8n neo2 platinum 54G (maar aangezien et wlan kaartje er niet meer bij is gewoon platinum)
geen schade perfecte staat
overclockt tot 335mhz htt in dual channel
http://www.hofline.com/index.php?pa...f51cdbe23bf3442cf&option=com_phpshop&Itemid=1
meeneem +-75€ excl.
weg wegens overstap pci-e bordje


2*256MB dual channel ocz pc4000 rev 2 cl2.5
doet op 2.5-3-3-9 275mhz+(550mhz+) in dual channel op 2.85v
meeneem 100€ excl.
weg wegens overstap 2*512MB in dual channel

alles samen 340€ excl. (das 15 eur korting e manne ;) )
voorkeur afhaling. indien alles samen afgehaald => 335€

indien ik eerder de meeneemprijs geboden krijg buiten het forum heb ik het recht deze met voorkeur te behandelen, ik behoud ook het recht op afzien van verkoop indien ongebruikelijke gebeurtenissen. voorkeur gaat steeds naar afhaling

PsYchO.p2

Legacy Member
180€ voor graka, wil wel eerst weten waar je woont :p en wegens geen vervoer zou afleveren schitterend zijn (asap :p)

kutteke

Legacy Member
woon in zichem (tegen diest) kan helaas niet afleveren , volgende woensdag zou de kaart beschikbaar zijn, mss vroeger als ik iets kan regelen :)

PsYchO.p2

Legacy Member
mja sorry, dan trek ik bod terug in, wil kaartje zo snel mogelijk hebben en afstand is wat te ver :)

kutteke

Legacy Member
komaan mensen tis goeie hardware :) ik doe hem met pijn in het hart weg

MadSurgeon

Legacy Member
Allé € 130 voor de graka en ik kom ze dit weekend nog langs halen. Centen direct op tafel!

Osis1984

Legacy Member
135€ deze avond afgehaald
ben wel pas 6u thuis straks, dus hopelijk tegen dan nog niet verkocht :)

kutteke

Legacy Member
kheb buiten forum een bod van 800 op men hele pc gehad , tis heel even afwachten wat deze persoon nog gaat zegge en of ik akkoord ga anders ga ik deze thread moeten vragen te sluiten, tis maar dat jullie niet voor verassingen komen te staan normaal weet ik meer morgen
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan