Ik denk 't niet, die dvd-hoezen ervan kan ik nog altijd gebruiken voor iets anders.
Indien er tegen deze middag geen deftig bod komt dan zijn ze de vuilbak in.
Ge moet ook nog rekenen dat ik niet direct aan het postkantoor woon, de diesel of benzine zijn dezer dagen ook ni goedkoop meer hé.