Allez, we gaan et eens uitleggen se, kdacht dat de regels duidelijk waren ma kom.
1.) Thread maken in de juiste subforum
2.) Je kan uw thread terug naar boven laten komen door 3 x ups te gebruiken.
Dat wil zeggen dat je gewoon antwoord in uw eigen thread en dan UP 1 , UP 2 en UP 3 zet.
Zo is het onnodig om nieuwe threads te maken als hij de tweede dag al op pagina 2 staat.
3.) Zijn uw UPS op dan moet je 5 dagen wachten tot je een nieuwe thread mag openen.
4.) Zijn er problemen of moeten er dingen aangepast worden dan kan je dat ons steeds melden via de BAD POST knop.
Dat zijn ze zo in een notedop.
Gelieve de volledige regels nog eens door te lezen.
Mvg,
SSMT