Frado2005
Legacy Member
genoteerdwimpie007 zei:22€
en de link in uwe sig werkt ni![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
genoteerdwimpie007 zei:22€
en de link in uwe sig werkt ni![]()

genoteerdwimpie007 zei:22.50
. Wil iedereen wel per 50 cent werken, en nie beginne met 0.15 enzo

genoteerd. Ge zijt wss het finaal bodwimpie007 zei:25,50€ excl. en dan zijn m'n zakken leeg![]()
( voor vandaaag^^).