Archief - [Tk] PC Games.....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Rally Championship Xtreme (Nooit geinstalleerd,alleen verpakking opengedaan)
Commandos 1&2 (Budget)
DTM Race Driver (Budget)
Richard Burns Rally (Budget)
Sega GT
Splinter Cell 1 (Budget)
Pro Evolution Soccer 5 (NIEUW: 1 Week oud,nooit gespeeld,weg wegens geen tijd=MIN 15€)
Paris-Dakar Rally
Grand Prix 4
Tony Hawk Pro Skater 3
Motocross Madness 2
Colin McRae Rally 2.0
FIFA Football 2002
Midnight Club 2
Need For Speed Road Challenge (4)
F1 2000
MidTown Madness 2
Pro Rally 2001
F1 2001 (Nooit gespeeld,Pc kon het niet aan)
+GTR (Zelden gespeeld en in perfecte staat,min 20€)

-------------------------------------------------------------------------
-Alles origineel (met doos,handleiding etc...)
-Af te halen in Brugge (moet er nog eens over nadenken voor te verzenden,heb het nog nooit gedaan)
-Alles voor PC
-Alles MOET weg want moeder is boos geworden vandaag omdat ze een heuse stapel werden
-Voor PRO EVOLUTION SOCCER 5: graag minimum 15€,is 1 week oud en gekocht voor 39.99€ in Free Record Shop
-MENEEMPRIJS: doe maar een bod
-Sluit af VRIJDAGAVOND 00u

solskjaer

Legacy Member
Pro Evolution Soccer 5
€15 excl

Vanwaar ben je?

Stancke

Legacy Member
Brugge

Mss kan ik het bij je laten bezorgen.

But: solskjaer voorlopig genoteerd voor PES5,15€

PS: solskjaer mag niet stoppen bij Man Utd!

solskjaer

Legacy Member
off topic:
Ook fan van Manchester United?

Solskjaer zit al terug op de bank bij Man Utd.

on topic:
Verzenden is normaal geen probleem met de post als je het maar in een bubble-enveloppe verstuurt.

Stancke

Legacy Member
Up

Off-topic: niet echt fan van Man utd,wel van voetbal in het algemeen.

doo_wop

Legacy Member
verstancke007 zei:
Up

Off-topic: niet echt fan van Man utd,wel van voetbal in het algemeen.

je had mss beter gezegd dat je wel ook fan was, dan had ie uw game mss gekocht :)

oh well... man united :howler: , in these chelsea times..... :niceone:

Kwertie

Legacy Member
5 ups -> max 3 he
zie sticky met regels ;)

start over enkele dagen een nieuwe thread en wie weet heb je dan meer geluk ;)

RSSD

Legacy Member
PM box was vol dus zet ik het hier...

Beste verstancke007,

deze om er u vriendelijk op te wijzen dat uw whitelist verkeerd doorgegeven is...

Gelieve nog eens de regels te lezen en uw report te herdoen anders word de report als niet geldig verklaart.

De regels vind je op https://www.beyondgaming.be/forums

Mvg,

SSMT (Submoderator)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan