cooldude
Legacy Member
Darkline 8010 D53
Deze kast is tekoop
de kast is volledig nieuw alleen 1 klein mankementje is dat
de startknop er niet in zit , dus je zal zelf een drukschakelaartje
moeten monteren erop , [ ik heb hier nog wel een drukschakelaar maar
deze past niet zo goed] , er zit ook een 400W voeding in van tybotech zelf
nog nooit probleme gehad met die voedingen en gebruik ze toch al even
het klinkt allemaal wat raar ' zonder startknop' maar ik ga het verhaal hier
niet typen als je echt geintresseerd bent add me dan even op msn
[email protected]
prijs valt te bespreke ik heb ze +-42 euro betaald [geen belachelijke boden]
ik behoud mijn recht om de verkoop ...........blabla.....
foto : http://www.tybotech.be/productdetails.asp?id=174
[er zit ook 1 fan standaard in de case + verluchting aan zijkant case voor fan van cpu frisse lucht te geven]
greetz
Deze kast is tekoop
de kast is volledig nieuw alleen 1 klein mankementje is dat
de startknop er niet in zit , dus je zal zelf een drukschakelaartje
moeten monteren erop , [ ik heb hier nog wel een drukschakelaar maar
deze past niet zo goed] , er zit ook een 400W voeding in van tybotech zelf
nog nooit probleme gehad met die voedingen en gebruik ze toch al even
het klinkt allemaal wat raar ' zonder startknop' maar ik ga het verhaal hier
niet typen als je echt geintresseerd bent add me dan even op msn
[email protected]
prijs valt te bespreke ik heb ze +-42 euro betaald [geen belachelijke boden]
ik behoud mijn recht om de verkoop ...........blabla.....
foto : http://www.tybotech.be/productdetails.asp?id=174
[er zit ook 1 fan standaard in de case + verluchting aan zijkant case voor fan van cpu frisse lucht te geven]
greetz