Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ignarus zei:120 -> 2 = meeneemprijs idd, 'k kom hem wel afhalen


ik kan hem ook opsturen , is makkelijker en dan hoef je ook geen +-220 KM heen en terugr Te rijden
indien akkoord , bied dan 123€incl

ignarus zei:ok 123€ incl.
hij is toch volledig in orde he? niet overclocked geweest ofzo, geen stervende /lawaaierige cooler?
als 'k nog één keer een cooler hoor schreeuwen word ik gek denk ik![]()
maakt bijna geen geluid die cooler
. en ik zal je mijn Rek.nummer en gegevens doorsturen via pm , doet gij da ook dan 

Or!on.mgc zei:okee... kun je geen einde van verkoop zetten op een bepaald uur... zodat ik zeker ben dat ie van mij is? danku

Deadelus zei:
