Archief - [TK] Packs of games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Architect

Legacy Member
Ik verkoop een paar packs games, €10 per pack, plus €2 verzending, dat is €12 euro meeneemprijs voor een pack. De volgende packs worden verkocht:

  • Need for Speed Underground 2*
  • Need for Speed Most Wanted*


  • Delta Force Black Hawk Down*
  • Delta Force Xtreme*



En er zijn ook nog 2 losse games te koop:

  • Unreal Tournament 2003* (€5)
  • Grand Theft Auto: San Andreas* (€10)


*= Games komen met CD-Key

Er komt telkens 2 euro bij voor de verzending, dus het is exclusief verzending voor deze 2 games. Prijzen zijn meeneemprijzen, er wordt niet minder geboden, enkel meer kan.

Guardian-X-

Legacy Member
kzie bij de nfs'en geen * maw er is geen cd-key ofzo ? Je hebt toch de key nodig voor te installen dus waarom zou online niet gaan ( banned ofzo ?)

The Architect

Legacy Member
Guardian-X- zei:
kzie bij de nfs'en geen * maw er is geen cd-key ofzo ? Je hebt toch de key nodig voor te installen dus waarom zou online niet gaan ( banned ofzo ?)


Toch wel, alle games zijn nog compleet, met doosje, boekje en CD-key. Ik had er niet verder bij nagedacht, heb NFS nooit online gespeeld, maar alle games zijn dus met CD-key, ik ben nergens gebanned ofzo, dus alle games kunnen online gespeeld worden, buiten GTA dan :lol:.

Guardian-X-

Legacy Member
12incl voor NFS:MW + NFSU2 ( cd's zonder krassen ? Doosje ook in goede staat ? )

The Architect

Legacy Member
Guardian-X- zei:
12incl voor NFS:MW + NFSU2 ( cd's zonder krassen ? Doosje ook in goede staat ? )


Yep alles in perfecte staat. Er is enkele een klein probleem voor de verzending. Ik heb net geprobeert om de games in een Medium enveloppe te ramme, maar dat gaat niet, het moet in een Large enveloppe, en dan wordt het kilopost (€4,30), dus dan is het €14,30, is dat ok? If so, dan hebben we een deal en is het verkocht!

Guardian-X-

Legacy Member
The Architect zei:
Ik heb net geprobeert om de games in een Medium enveloppe te ramme, maar dat gaat niet,
Hopelijk nie te hard rammen :p

The Architect zei:
het moet in een Large enveloppe, en dan wordt het kilopost (€4,30), dus dan is het €14,30, is dat ok? If so, dan hebben we een deal en is het verkocht!

Zijn het geen 2 dvd doosjes? Wrm is een large enveloppe kilopost? Meende zulke enveloppe's nog verstuurd te hebben aan gewone prijzen en niet aan kilopost ?

Sprant!x

Legacy Member
Yup, ze werken bij de post met het principe als het nie door hun geautomatiseerde brievenbus kan (afmetingen weet ik niet precies) maar ik had hetzelfde, moest €4,30 per envelop betalen :x

Guardian-X-

Legacy Member
Sprant!x zei:
Yup, ze werken bij de post met het principe als het nie door hun geautomatiseerde brievenbus kan (afmetingen weet ik niet precies) maar ik had hetzelfde, moest €4,30 per envelop betalen :x

Damn. Dan liever in een doosje met wat bescherming in indien mogelijk ( toch betere bescherming dan in een enveloppe en kost toch etzelfde )

The Architect

Legacy Member
Ik heb voor de moment geen doosjes meer. Het beste wat ik kan doen is in een enveloppe mee bescherming van binnen, en dan de games zelf in van dat blaasjesplastic wikkelen, dat is het beste dat ik kan doen.

Guardian-X-

Legacy Member
The Architect zei:
Ik heb voor de moment geen doosjes meer. Het beste wat ik kan doen is in een enveloppe mee bescherming van binnen, en dan de games zelf in van dat blaasjesplastic wikkelen, dat is het beste dat ik kan doen.

Tja dan maar in een enveloppe ( tzou al moeten tegenslaan da den boel trashed toekomt :p )

pm me maar u gegevens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan