hipStar
Legacy Member
Pentium 4 2.40GHZ
256mb ram
NVIDIA GeForce FX 5600 ultra
ATAPI CD-R/RW 40x12 ( defect)
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/probleem-cd-rewriter.386150
ATAPI DVD-ROM 16x
Floppy disk
Windows XP home edition
80gig
SIS 645DX chipset 400 MHz/533 MHz SA7
case: unknow en er is zo een ijzer weg vanachter
De pc is van het merk Q-Force
Ik heb nog doos van moederbord en originele cd van windows xp
- geen factuur
De pc word in zijn geheel verkocht
en ik heb het recht om te weigeren....
gewoon bieden en ik zie wel
pics
http://www.pbase.com/image/55251090
http://www.pbase.com/image/55251129
http://www.pbase.com/image/55251156
http://www.pbase.com/image/55251157
256mb ram
NVIDIA GeForce FX 5600 ultra
ATAPI CD-R/RW 40x12 ( defect)
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/probleem-cd-rewriter.386150
ATAPI DVD-ROM 16x
Floppy disk
Windows XP home edition
80gig
SIS 645DX chipset 400 MHz/533 MHz SA7
case: unknow en er is zo een ijzer weg vanachter
De pc is van het merk Q-Force
Ik heb nog doos van moederbord en originele cd van windows xp
- geen factuur
De pc word in zijn geheel verkocht
en ik heb het recht om te weigeren....
gewoon bieden en ik zie wel
pics
http://www.pbase.com/image/55251090
http://www.pbase.com/image/55251129
http://www.pbase.com/image/55251156
http://www.pbase.com/image/55251157
. Mijn pc kennis is niet echt wat het moet zijn sorry. Ik durf mijn moederbord er niet uit halen omdat ik bang ben iets kapot te doen.
en den dien der weer op zet ma ah shit kmoen em nog formatten