Archief - [tk] P4 2.4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hipStar

Legacy Member
Pentium 4 2.40GHZ
256mb ram
NVIDIA GeForce FX 5600 ultra
ATAPI CD-R/RW 40x12 ( defect)
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/probleem-cd-rewriter.386150
ATAPI DVD-ROM 16x
Floppy disk
Windows XP home edition
80gig
SIS 645DX chipset 400 MHz/533 MHz SA7
case: unknow en er is zo een ijzer weg vanachter

De pc is van het merk Q-Force
Ik heb nog doos van moederbord en originele cd van windows xp
- geen factuur

De pc word in zijn geheel verkocht
en ik heb het recht om te weigeren....
gewoon bieden en ik zie wel

pics

http://www.pbase.com/image/55251090
http://www.pbase.com/image/55251129
http://www.pbase.com/image/55251156
http://www.pbase.com/image/55251157

hipStar

Legacy Member
Gamer zei:
startbodje €150 inclusief verzending.



hmm wel wa laag en das me kilopost zeker dak me pc dan ga moeten versturen?
thread loopt nog tot vrijdag

Brasil-B

Legacy Member
Nog enkele vraagjes:
Welke aansluitingspoorten zijn er allemaal?
Zijn de USB-poorten USB 1.0 of USB 2.0?
Kan je ook miss nog foto's nemen van het moederbord?

hipStar

Legacy Member
Brasil-B zei:
Nog enkele vraagjes:
Welke aansluitingspoorten zijn er allemaal?
Zijn de USB-poorten USB 1.0 of USB 2.0?
Kan je ook miss nog foto's nemen van het moederbord?

ik denk dat er alleen usb 1.0 of MISSCHIEN de twee van voor 1.0 de andere vanachter 2.0 en ik zal nog wel fotos nemen vanmiddag. Strax effe computer openvijzen dan:d

hipStar

Legacy Member
Hmm als hij nog in de pc zit is het moelijk om fotos te trekken met open case bedoel ik wel. Kdenk da me case een tybotech 300W is. En op me moederbord staat er SIS 961. Je kon nog 2 memorykaarten bij steken en ja je hebt ng 5 van die witte blokken over :s. Mijn pc kennis is niet echt wat het moet zijn sorry. Ik durf mijn moederbord er niet uit halen omdat ik bang ben iets kapot te doen.

Brasil-B

Legacy Member
Ok dat is goed.
Ik kan de pc toch ter plaatse testen he?
Sluit je niet vroeger af?
Er heeft al 2 dagen niemand geboden. :D

hipStar

Legacy Member
Brasil-B zei:
Ok dat is goed.
Ik kan de pc toch ter plaatse testen he?
Sluit je niet vroeger af?
Er heeft al 2 dagen niemand geboden. :D


ja ak mijn huidige pc er af doe e:p en den dien der weer op zet ma ah shit kmoen em nog formatten:p
Ok ja Er kan nog tot vanaovnd geboden worden en dan wint Brasil-B

Hmm weet er nog ieamnd waar dat dat staat hoe je je pc deftig format? Of iemand hoe dat je dat doet

sammyke007

Legacy Member
hipStar zei:
ja ak mijn huidige pc er af doe e:p en den dien der weer op zet ma ah shit kmoen em nog formatten:p
Ok ja Er kan nog tot vanaovnd geboden worden en dan wint Brasil-B

Hmm weet er nog ieamnd waar dat dat staat hoe je je pc deftig format? Of iemand hoe dat je dat doet

Opstarten met een opstartcd en dan format c: en vervolgens 'y' :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan