Archief - TK: opteron 146(s939),ram,6600gt's,vapo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

logi

Legacy Member
Bij de opteron is de heatspreader verwijderd omdat deze een slecht contact maakte. Doet [email protected] en [email protected] met divider op 166mhz(bh-5 ram) Watergecooled.
Minimum:100€
2 x 6600gt 128mb merk sparkle
minimum:80€/st
meeneem:100€/st
meeneem beide:190€
ocz pc4000vx(2*512mb) doen 250 @2225 op 3.28v
minimum:100€
meeneem:125€
geil-ultra-x pc3200(2*512mb) doen 250 @2225 op3.4
minimum:90€
meeneem:110€
Vapochill xe -35@ 0 watt , is zwarte case met window in.
minimum:200€
meeneem:250€
Deze word niet verstuurd.

Mocht er iets niet duidelijk zijn of vragen.vraag maar
Gelieve excl te bieden bij verzending en dit bij bod te zetten als er moet verzonden worden.

Staat ook op tones.

WeedJunk

Legacy Member
Op welke sockets valt de Vapo XE te monteren? Staat window en case? Vapo werkt op stroom van uw pc voeding?

TresPasseR

Legacy Member
Die opteron, valt die nog te gebruiken met een standaard cooler?

WeedJunk

Legacy Member
TresPasseR zei:
Die opteron, valt die nog te gebruiken met een standaard cooler?
Dat gaat zonder problemen, alleen wat voorzichtiger zijn bij het monteren van uw cooler ;)

logi

Legacy Member
@wWeedjunk vapo past op s939-940-754, s478 ,socket a en vapo werkt op pc voeding. Window is in goed staat case ook. en alles is nog aanwezig

@TresPasseR om stockcooler te instaleren moet ge denk ek 4 topjes afsnijden in de plastiek op mobo waar cooler inkomt.

logi

Legacy Member
bij ihs verwijdering als ge die trug goet monteerd kunde nog rma doen .
heb ihs goed verwijderd niks van schade te zien op cpu, dus niet zoals sommige dat cpu serieus beschadigen.
Bod genoteerd Kutteke.

Dank aan WeedJunk voor de hulp tot nu toe

Coolrunner

Legacy Member
logi zei:
2 x 6600gt 128mb merk sparkle
minimum:80€/st
meeneem:100€/st
meeneem beide:190€

euh misschien domme vraag maar tja kzie het niet direct staan :$

AGP ? ouderdom ? garantie ?

thorgal0319

Legacy Member
Heeft die opteron ooit onder de vapo gestoken ?

Zo ja : cold bug ?

logi

Legacy Member
coolrunner is geen domme vraag is een foutje van mij van het te vermelden tzijn pci-e hebben in sli gestoken en zijn van 16/06/05

heb opteron nooit onder vapo gestoke omdat ek mijn 3500+(2.9 met :( wc )zonder ihs gemonteerd had en core gecrusht heb en wou niet tzelfde voorhebben

thorgal0319

Legacy Member
Kan je toch de stepping van de opteron even opzoeken ?

Merci !

Thorgal

logi

Legacy Member
kutteke bod genoteerd en ihs gaat mee cpu weg dus wittekakker als ge ihs wilt zulde me koper moeten regelen

stepping is cab2e 0546 gpaw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan