michielsingh
Legacy Member
Hey,
ik heb gisteren in een 'opwelling' een seage freeagent externe hdd gekocht van 500GB ( factuurtje zit erbij en staat op 14/01/08 dus. )
Ik heb deze gekocht voor 109.5€ maar heb dat dus eigenlijk niet nodig. Via deze weg wil ik ze onder voorbehoud te koop zetten.
Ik ben bereid een beetje korting te geven aangezein ze geopend is.
Voor 100€ excl mag deze weg. Is maar een kleine 10% korting maar is dan ook gloednieuw. Ophalen kan te Destelbergen(Gent),Knokke of Sinaai.
Verzenden kan ook maar dan komt er 5€ voor de post bij.
Indien deze 100€ niet geboden wordt verkoop ik hem niet.
mvg
ik heb gisteren in een 'opwelling' een seage freeagent externe hdd gekocht van 500GB ( factuurtje zit erbij en staat op 14/01/08 dus. )
Ik heb deze gekocht voor 109.5€ maar heb dat dus eigenlijk niet nodig. Via deze weg wil ik ze onder voorbehoud te koop zetten.
Ik ben bereid een beetje korting te geven aangezein ze geopend is.
Voor 100€ excl mag deze weg. Is maar een kleine 10% korting maar is dan ook gloednieuw. Ophalen kan te Destelbergen(Gent),Knokke of Sinaai.
Verzenden kan ook maar dan komt er 5€ voor de post bij.
Indien deze 100€ niet geboden wordt verkoop ik hem niet.
mvg




