Fatrixzor
Legacy Member
ik verkoop een dvd-rom plextor px-130A
http://www.surcouf.com/images/Catalogue/78/70/58/g9587078.jpg
zo eentje dus
hij komt juist uit RMA dus hij is nog niet gebruikt , zit nog in zakje dus ik kan hem niet gebruikt hebben Very Happy
heb garantiebewijs, en heb nog 7 maand garantie!
nieuwprijs is €35
meeneemprijs €25 ( dat is 10 €winst !!)
of doe een bod
mvg Filip
http://www.surcouf.com/images/Catalogue/78/70/58/g9587078.jpg
zo eentje dus
hij komt juist uit RMA dus hij is nog niet gebruikt , zit nog in zakje dus ik kan hem niet gebruikt hebben Very Happy
heb garantiebewijs, en heb nog 7 maand garantie!
nieuwprijs is €35
meeneemprijs €25 ( dat is 10 €winst !!)
of doe een bod
mvg Filip


zit niet veel meer aan voor mij dan hé
kivirno ben jij niet quentaro van vroeger met veel bans......:ironic: