I YannicK I
Legacy Member
Dit is het Keybord: http://www.razerzone.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2_21&products_id=40
Dit is de headset: http://www.razerzone.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2_16&products_id=38
Deze twee verkoop ik dus, ze zijn alletwee splinternieuw en ongebruikt maar ze zijn wel uit de verpakking gehaald doordat ik ze gewonnen heb op WCG en geen tax wilde betalen in luchthaven.
Dit is de headset: http://www.razerzone.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2_16&products_id=38
Deze twee verkoop ik dus, ze zijn alletwee splinternieuw en ongebruikt maar ze zijn wel uit de verpakking gehaald doordat ik ze gewonnen heb op WCG en geen tax wilde betalen in luchthaven.
