Neobyte
Legacy Member
Wegens een leuk nieuwjaars geschenk van men ouders heb ik een 20" tft 16/9 van acer verkoop ik men 17" scherm.
Het is nog geen jaar oud en dus nog onder waarborg. Het scherm is in perfecte staat maar ik kan er moeilijk 2 gebruiken he. Ik heb er 275 euro voor gegeven. Prijs is overeen te komen. gelieve te mailen naar DIT EMAIL ADRES
Het is nog geen jaar oud en dus nog onder waarborg. Het scherm is in perfecte staat maar ik kan er moeilijk 2 gebruiken he. Ik heb er 275 euro voor gegeven. Prijs is overeen te komen. gelieve te mailen naar DIT EMAIL ADRES
... Dit om alles eerlijk te laten verlopen zodat de anderen een duidelijk overzicht hebben en dat er geen 'opgezet spel' aan de gang is ...
