namreh
Legacy Member
Wegens totale reorganisatie van al mijn harde schijven, verkoop ik mijn nas-bakje. Dit bakje stond vroeger op de zolder vrolijk de hele dag te draaien en zorgde ervoor dat vanop alle computers de data bereikbaar was.
Ik heb er zelf een 320gb harde schijf (seagate Baracuda 7200) in geplaatst. De ventilator in het nasbakje is wat luidruchtig. Ofwel vervang je deze ventilator, ofwel schakel je hem uit ofwel plaats je de nas ergens op een verre plek (ik had hem zo op zolder staan, geconnecteerd met het oude thuis-netwerk).
gevraagde prijs = 75€
(natuurlijk wordt de harde schijf professioneel leeg gemaakt en dan spreek ik echt over leeg leeg leeg
http://www.dailybits.be/media/1/20061119-NASW.jpg
Nas ondersteund dhcp, ftp, netshares, ethernet en usb... Via een webinterface te configureren en onderhouden.
Ik heb er zelf een 320gb harde schijf (seagate Baracuda 7200) in geplaatst. De ventilator in het nasbakje is wat luidruchtig. Ofwel vervang je deze ventilator, ofwel schakel je hem uit ofwel plaats je de nas ergens op een verre plek (ik had hem zo op zolder staan, geconnecteerd met het oude thuis-netwerk).
gevraagde prijs = 75€
(natuurlijk wordt de harde schijf professioneel leeg gemaakt en dan spreek ik echt over leeg leeg leeg

http://www.dailybits.be/media/1/20061119-NASW.jpg
Nas ondersteund dhcp, ftp, netshares, ethernet en usb... Via een webinterface te configureren en onderhouden.
