Archief - [tk] Msi X1900xt 512mb Ddr3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

P4ddo

Legacy Member
Te koop : MSI RX1900XT-VT2D512E
PCI-Express
1,5jaar oud bij Tones.be gekocht voor 598€ , Garantie tot 29/2/2008
Perfecte staat
Nooit O/C gedraaid, ook niet onder Overdrive enkel wat tests ;)
Dual DVI & VIVO - HDTV Ready
DirectX 9/10 - Shader Model 3.0 / OpenGL 2.0 Support
Crossfire Ready

Komt met faktuur en orginele doos, deze kaart met hoge clocks & zeer goeie performance is bijna nergens meer te vinden en de vergelijkbare nieuwe modellen komen meestal met 256mb ;) Is ook extreem overclockbaar voor de fanaten, ATI Overdrive performance test gedaan: 100% stabiel op 655mhz onder de 80° met originele koeling!! => hogere clock als X1950XT

Beginbod : 110€
Afsluitdatum : 7/10/07 23:00h
Ik kan gelijk waar afspreken tussen groot Gent-Wetteren of opsturen per post of afhalen in Heusden

MSI SPEC'S :
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=808&maincat_no=130&cat2_no=137

PERFORMANCES
• Memory interface: 256-bit
• Engine Clock Speed: 625MHz
• Memory Clock Speed: 1450MHz
• Pixel Shader Processor: 48
• Vertex Shader: 8
• Peak Pixel Fill Rate: 10 Gpixels/s

Gamer

Legacy Member
blijkbaar niet, is crossfire ready, geen crossfire kaart.

P4ddo

Legacy Member
Idd tis een slave board.

En beginprijs is 110€ als ge hem wilt Benwake.

benwake

Legacy Member
P4ddo zei:
Idd tis een slave board.

En beginprijs is 110€ als ge hem wilt Benwake.

kzal nog zien dan hoe het hier verloopt, maar kheb wel interesse :)

mega_stihl

Legacy Member
ik wil direct €110 bieden indien je het tot Zaventem kan brengen, want ik vertrouw niet op de post met mensen zonder i-trader (no offence)

P4ddo

Legacy Member
mega_stihl zei:
ik wil direct €110 bieden indien je het tot Zaventem kan brengen, want ik vertrouw niet op de post met mensen zonder i-trader (no offence)

Mja gaat gij mijn naft betalen? :) Zaventem is 120km heen en weer voor mij dus no thx, kom zelf met de trein naar Gent dan willek wel naar het station komen.

Ik heb hier trouwens al gedurende 3 jaar al mijn oude graka's & mobo's verkocht zonder probs maar toen was da i-trader systeem hier nog nie dus jah, kannik ook nie aandoen.

mega_stihl

Legacy Member
P4ddo zei:
Ik heb hier trouwens al gedurende 3 jaar al mijn oude graka's & mobo's verkocht zonder probs maar toen was da i-trader systeem hier nog nie dus jah, kannik ook nie aandoen.

whitelist bestond wel al een eeuwigheid... whitelist punten werden overgebracht naar itrader account...

benwake

Legacy Member
ik ben nog aant zien wat ze geeft qua prestaties, indien het mij aanstaat 110€ afgehaald :)

benwake

Legacy Member
Bon,
Om een lang verhaal kort te maken, ik moet zaterdag bij mijn pa die in de buurt van Wetteren woont. Als we aant station kunnen afspreken op een bepaald uur, ist ok vr 110€

Indien niet, zou ik het stom vinden om 120Km de dag erna te moeten doen...

BladeDancer35

Legacy Member
115€ geboden. Afspreken kan gelijk wanneer, ergens in Gent. :)

P4ddo

Legacy Member
Sorry gasten maar BladeDancer35 heeft recht op de kaart aangezien de einddatum...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan