Archief - [TK] MSI S260 laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-R@TLeR-

Legacy Member
Ik doe volgende privé laptop weg wegens nieuwe firma laptop...
paar maand oud en in perfecte staat.

http://www.msicomputer.com/NB/product_spec.asp?model=S260

Het gaat hier over de witte versie.
Specs:
-Intel® 915GM + ICH6-M
-512mb memory ( ik heb eventueel nog een extra latje van 512mb liggen en kan dit als de prijs meevalt erbij doen)
- 12.1" TFT WXGA (internal Max: 1280 x 800 resolutions) - 16:10 aspect ratio !!!
- Gewicht : 1.8KG !!!!
- 60Gb Hard disk
- Dual DVD Burner
- ...

Compleet met doos & faktuur ( nog in garantie ! ).

piotke

Legacy Member
Richtprijs ?
Hoe lang gaat batterij mee ?
Welke cpu ?
Foto's ?
Aankoopdatum ?

-R@TLeR-

Legacy Member
piotke zei:
Richtprijs ?
Hoe lang gaat batterij mee ?
Welke cpu ?
Foto's ?
Aankoopdatum ?

- Richtprijs: Hiermee w8 ik liever nog ff af...
- Batterij : dikke 4 uur
- cpu: 1.6 centrino
- Foto's: zie link
- Aankoopdatum: 14/09/2005

piotke

Legacy Member
Ik had graag foto's gehad van de staat enzo. krassen, ...

Bod van 550 euro.

-R@TLeR-

Legacy Member
piotke zei:
Ik had graag foto's gehad van de staat enzo. krassen, ...

Bod van 550 euro.

bwa ik wil er gerust een paar maken, maar deze is amper het huis uitgeweest.
Is in nieuwstaat.

bod genoteerd.:unsure:

--NickName--

Legacy Member
600€ voor mij - indien ik idd ook eerst wat fotos kan zien

piotke

Legacy Member
Ik wil misschien nog hoger gaan, maar je zegt batterij tijd dikke 4 uur.
Terwijl je hem gebruikt met scherm aan ?

Want de officiele specs zeggen al dat het 4 uur is, en meestal zijn die zeer optimistisch...

-R@TLeR-

Legacy Member
piotke zei:
Ik wil misschien nog hoger gaan, maar je zegt batterij tijd dikke 4 uur.
Terwijl je hem gebruikt met scherm aan ?

Want de officiele specs zeggen al dat het 4 uur is, en meestal zijn die zeer optimistisch...

Mja kijk ik heb al redenlijk wa laptops gehad en deze stak er kwa batterij tijd ver uit.
Je moet rekenen dat de batterij maat 12" aan lcd te voeden heeft oa...

--NickName--

Legacy Member
ik veronderstel dat er daar Wlan op zit ?

wanneer sluit je af ?

-R@TLeR-

Legacy Member
--NickName-- zei:
ik veronderstel dat er daar Wlan op zit ?

wanneer sluit je af ?

Ja is centrino chipset dus Wifi zit aanboord.
Donnow wanneer ik afsluit...

--NickName--

Legacy Member
ik ga daar geen 900 euro voor ophoesten ze

ne ibook kost nieuw al bijkans zoveel ..... :sad:

Desolation Angel

Legacy Member
900EUR lijkt mij ook vrij optimistisch, hij kost er atm nieuw 1188 bij Tones

Aja, die notebooks worden normaal ook geleverd me 2X256MB geheugen in, dus zomaar upgraden naar 1GB zal er ni in zitten

Guardian-X-

Legacy Member
Desolation Angel zei:
Aja, die notebooks worden normaal ook geleverd me 2X256MB geheugen in, dus zomaar upgraden naar 1GB zal er ni in zitten

sry voor de :offtopic:
maar als er 2 geheugenbanken zijn kan je er toch 2 latten van 512mb insteken ? tenzij dat 512mb latten nie ondersteund worden

grtz

Ow_jeih

Legacy Member
Guardian-X- zei:
sry voor de :offtopic:
maar als er 2 geheugenbanken zijn kan je er toch 2 latten van 512mb insteken ? tenzij dat 512mb latten nie ondersteund worden

grtz
is geen offtopic he ;)

de verkoper zegt dat hij 512MB heeft steken en denkt dat hij zomaar 512MB bij kan steken (terwijl dit 2*256MB is...)

of heeft de verkoper beide latjes verkocht en nu 1*512MB lat steken...
als dit niet het geval is...kan de verkoper niet upgraden naar 1GB ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan