Archief - [TK] MSI GeForce 8800 GTS 640MB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maxiduDe

Legacy Member
paar maanden geleden gekocht, weg wegens upgrade, niks op aan te merken!
volledige originele verpakking nog beschikbaar, garantie nog iets meer dan 2 jaar geldig!

minimumprijs: 180€
meeneemprijs: 210€

exclusief verzendingskosten, wonende te zaventem voor afhaling!

http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=58280

hier of daar pm maakt niet uit, ik check het wel:)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
welk type chipset of model is het juist?
laatste nieuwe GTS'en waren M580 ofzo iets :p?

Mvg

mega_stihl

Legacy Member
€165 afgehaald (ben van Sterrebeek, niet zo bijzonder ver weg dus :)) sorry als het te laag is

mega_stihl

Legacy Member
€175 afgehaald indien ik in de rapte de kaart in werking kan zien bij afhaling

maxiduDe

Legacy Member
en we hebbe een eerste geldig bod! :)

sry stihl en de rest, ik laat u zelf is teste met crysis terwijl ik u een pintje aanbied en wa nog allemaal, maar kwil er minstens 180 van!

mega_stihl

Legacy Member
wacht nog effe met afsluiten, 'k ben aan het overwegen om hoger te gaan :)

mythe

Legacy Member
Als ge van da pintje nen cola maakt heb ik misschien ook interesse ;).
Neen, serieus nu. Wanneer sluit je af?

Krisse²1

Legacy Member
Meeneem 210€ Gelieve te pm'en voor afhandeling (drukke tijden atm)

maxiduDe

Legacy Member
oejoej veel reactie, doe mij plezier:)

en qua afsluiten, prolly morgen of zeker ten laatste overmorgen, ik wacht nog op 1 mogelijke klant, als die geen gevolg geeft aan mijn voorstel is ze voor krisse21!

maxiduDe

Legacy Member
bon, die klant heeft afgezegd dus ze is voor krisse, sry aan al de rest die ze ook wouden, kzou iedereen een plezierke willen doen ma tis ni da de kaarten van de kamion vallen bij mij :)

*thread CLOSED*

mythe

Legacy Member
maxiduDe zei:
oejoej veel reactie, doe mij plezier:)

en qua afsluiten, prolly morgen of zeker ten laatste overmorgen, ik wacht nog op 1 mogelijke klant, als die geen gevolg geeft aan mijn voorstel is ze voor krisse21!
Rules ==> Als meeneemprijs is geboden is het product verkocht. Dus kriss heeft het eigenlijk.

maxiduDe

Legacy Member
oej :)

ok, welja, hij heeft het toch dus tkomt opt zelfde neer, mijn xcuses althans :)

Krisse²1

Legacy Member
@ mythe:
thx, wordt idd verondersteld van een meeneemprijs.

@ maxidude:
in pm vermeld u dat uw nieuwe kaart vermoedelijk binnen 2 weken aankomt, wanneer dit betekend dat ik vermoedelijk 2weken moet wachten op de GTS die u nu verkoopt... Kheb die eigenlijk dringend nodig, vandaar de meeneemprijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan