Archief - [tk] Msi 8800gtx Oc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Giovanny

Legacy Member
Te koop aangeboden:

voor-overklokte MSI 8800GTX

Hij is 1 maand oud, alles (drivers, kabels, vga-adapter) zit er nog bij en er is ook nog garantie op. En aangezien Company of Heroes erbij zat krijgt ge dat er natuurlijk ook bij :)

prijs: 380 euros

Ik stel voor dat de koper het komt ophalen (leuven) tenzij hij echt vraagt om het op te sturen. Dat is dan wel op eigen verantwoordelijkheid! Zodra ik een bod ben overeen gekomen stuur ik een PM met mijn exact adres.

t261922

Legacy Member
gewoon uit curieuziteit... waarom doet ge zoiets weg?
Zoek je een ultra of denk je dat ze te krachtig is?

Giovanny

Legacy Member
Ik doe ze weg omdat ik constant met pc's bezig ben en omdat ik effe de ATI/AMD kaarten wil uitproberen.

Zolang ze niet weg is blijf ik ze gebruiken. Ze kan altijd getest worden bij mij thuis ook.

Icebeice

Legacy Member
340€ afgehaald, ben ook van omgeving Leuven, dus dat is gemakkelijk af te handelen.
Is factuur er ook bij en waar gekocht?

Giovanny

Legacy Member
360 en ge moogt em hebbe. Factuur is er nog bij, gekocht bij azerty.nl

Ik ben trouwens ook van lubbeek dus da maakt het nog handiger.

Lon$daLe

Legacy Member
flyingdutchman zei:
8800GT 220€ ~ performance

niet deftig leverbaar

lang nie aan 220 € maar eerder 250+ nog altijd wegens crappy leverbaarheid

totaal offtopic post aangezien gtxen nog altijd 400 € plus staan ook al is er een 8800GT met +- same performance

SyZZel

Legacy Member
500W meer dan genoeg :) maar dan wel deftig merk :) 2x12v met toch min 20 A

KinGleR

Legacy Member
Icebeice zei:
350 cash afgehaald deze week blijft mijn bod

man man, voor 400 oude belgische franken zo moeilijk doen... op een bedrag van 360€ gaat ge da echt niet voelen ze....

Giovanny

Legacy Member
Ik heb een Corsair 520 watt.
Gelieve aub on topic te blijven. Voor vergelijkingen met andere kaarten en prijzen zijn er andere sites en threads.

EUR360 is nog steeds mijn minimum prijs. Ik sluit niet af voor ik een koper kan vinden.

Giovanny

Legacy Member
Neen, maar ik kan u verzekeren dat dat geen probleem zal zijn!
Deze gtx is geklokt op 610mhz, de ultra draait op 612mhz...

Anjooh

Legacy Member
Hoi Giovanny, kan je mijn vraag beantwoorden?

Ik bied 360 euro (de meeneemprijs) indien je soms tot Gent komt.
Eventueel als we ergens tussenin kunnen afspreken.

Grtz

Giovanny

Legacy Member
Ja, mijn excuses :)

Helaas kom ik zelden, nooit in gent. Ik ken wel volk in gent dus ik kan het aan die persoon meegeven zodat ge't eventueel daar kunt oppikken. Ik wil je zijn adres (en mijn adres/tel geven moest er iets mis zijn) maar da maakt het wel wa moeilijker qua vertrouwen natuurlijk :)

t038682

Legacy Member
Geen zin in ruil met Geforce 7800 GTX of een 7900 GS? Mits opleg uiteraard... (van mijn kant ;))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan