Archief - [TK] Monitor : 19 " TFT LG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gign

Legacy Member
Hey iedereen,

Ik zou hier mijn 19 " TFT van LG willen verkopen omdat ik in December een geheel nieuwe PC zou willen kopen en deze verkoop kan natuurlijk wel mijn budget verhogen waar ik dus mss ook meteen een nieuwe monitor bij kan kopen .

Ik heb wel een prijsje in men hoofd , maar weet niet echt of die van toepassing is daarom laat ik jullie eerst over aan het bieden.
(Geen belachelijke prijzen .. )

Het scherm heeft max. resolutie : 1280 x 1024
ms : is rond de 12
Hij is ongeveer 3-4 jaar oud.
Helaas heb ik de verpakking niet meer dus als iemand deze dus zou willen kopen zal het 'puur' moeten zijn :p


Zilvere border met zwarte steun.

Bieden maar !! :)

mvg ,
Gign

Dr.Gay

Legacy Member
Gign zei:
Hey iedereen,

Ik zou hier mijn 19 " TFT van LG willen verkopen omdat ik in December een geheel nieuwe PC zou willen kopen en deze verkoop kan natuurlijk wel mijn budget verhogen waar ik dus mss ook meteen een nieuwe monitor bij kan kopen .

Ik heb wel een prijsje in men hoofd , maar weet niet echt of die van toepassing is daarom laat ik jullie eerst over aan het bieden.
(Geen belachelijke prijzen .. )

Het scherm heeft max. resolutie : 1280 x 1024
ms : is rond de 12
Hij is ongeveer 3-4 jaar oud.
Helaas heb ik de verpakking niet meer dus als iemand deze dus zou willen kopen zal het 'puur' moeten zijn :p


Zilvere border met zwarte steun.

Bieden maar !! :)

mvg ,
Gign

en u bent van waar mijn zoon?

Gign

Legacy Member
Hove , maar als de koper zich in Antwerpen bevindt is het makkelijk voor hem om het af te halen of makkelijk voor mij te leveren bij de koper thuis :)

c1pher

Legacy Member
Heb je foto's? Dode pixels of beschadigingen? Wat is je richtprijs :) ?

AlfaStation

Legacy Member
Exact model aub? LG heeft wel 10 verschillende 19" uitgebracht. (kijk achterkant monitor)
Eventueel recent foto'tje zou ook mooi zijn...

Mvg,
Frank

Gign

Legacy Member
http://www.xpcgear.com/lgl1910slcd.html

Dat is em , kijk ook ff de ms na , is anders dan ik had gedacht.

De geintresseerde mogen me PM'en dan stuur ik een foto'tje :)

Richtprijs weet ik niet goed , ( heb er wel 1 in men hoofd ) daarom laat ik jullie eerst bieden

Geintresseerden , PM me ! :)

AlfaStation

Legacy Member
25ms, geen digitale ingang, 3,5jaar oud...

Bod van 65€ indien in goede staat (geen defecte pixels enz...).
(bod geldig tot vrijdagavond 24u)

AlfaStation

Legacy Member
Gign zei:
Aan wat had je gedacht; Kom je hem afhalen ?
Ja, zou dan combineren met andere aankoop (ook in 't Antwerpense), waarschijnlijk zaterdag of zondag-namiddag.

Gign

Legacy Member
Topic wordt afgesloten. Sorry voor het ongemak aan de geintresseerden..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan