Spector
Legacy Member
DJ 0lly zei:ik kan da inderdaad begrijpen ja ma 'k ben nie echt persoon die graag pc opensmijt.
nuja willen we een deal maken?
als tegen morgenavond niemand anders 90€bied en er zelf omkomt neem ik een foto voor je.
vijskes open van8eren...case openen picje nemen en terug dicht...kan echt geen kwaad!! u PC gaat zelf blij zijn als hij es open is
ie gaat es mooi gekoeld zijn
desnoods kuis hem ook es uit! ie mag zelf nog aanliggen als ge dat doet
natt