Archief - [TK] Mobo, Tb + Muis, Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Hallo,

Heb hier thuis nog eens wa kuis gehouden en dit staat nu te koop :

- ECS L7VMM2, rev1.1 moederbord
Drivers, Bios Updates, Manual, Foto

=> Start perfect op, maar het wil niet booten,
je moet op F1 duwen maar dit kan ik niet, wrs jumpers dat verkeerd staan ofzo :s

Minimumprijs = 5 €

- PS/2 Muis en Toetsenbord
Foto Muis, Foto Toetsenbord

=> perfect in orde :)

Minimumprijs = 5 €

- Compaq Armada 7750MT
Foto Laptop

=> weet niet echt meer specs ervan,
hij heeft geen beeld meer en dan langs de kant gelegd,
is allesins een Pentium 1 en HD rond de 2 GB,
komt met draagtas in goede staat + power cable

Minimumprijs = 15 € ?

- Micro ATX Case, Packard Bell
Voorkant, Zijkant, Achterkant

=> komt met voeding + window + stealth CD-Rom

Minimumprijs = 10 €

Dit was het zowat,
Kan mss nog wat stuff bijkomen :)
Kben rap content van boden dus .... :p

Mvg,
Kevin

Darkmen

Legacy Member
5€ voor die mobo ... maar kan je hem bijhouden tot na nieuwjaar?

BuYcKi

Legacy Member
Darkmen zei:
5€ voor die mobo ... maar kan je hem bijhouden tot na nieuwjaar?

ja ze, da gaat ier niet plots lopen :D :p

kan wel ook zijn dat er iets is met PS2 poorten hé !
wil dit gewoon even zeggen, niet vel tijd en goesting om er naar te kijken ...

Tussenstand :
- ECS L7VMM2, rev1.1 moederbord

=> bod 5 €, Darkmen

Darkmen

Legacy Member
bij die kast, is daar nen plexie in de zijkant of is dat gewoon weg/leeg?

BuYcKi

Legacy Member
Darkmen zei:
bij die kast, is daar nen plexie in de zijkant of is dat gewoon weg/leeg?

dat is met plexi hé :)
mss niet zo goed te zien op foto,
maar zit er wel degelijk ;)

Darkmen

Legacy Member
en een beke een stille voeding?
Hoe zit het met die stealth cdrom ... snelheid/merk/staat/...

BuYcKi

Legacy Member
Darkmen zei:
en een beke een stille voeding?
Hoe zit het met die stealth cdrom ... snelheid/merk/staat/...

ja, stille voeding, je hoort ze bijna niet ( 250watt ),

CD-Rom : LG, 52x, hij leest nog cd's :unsure: :p

XYRIS

Legacy Member
Handleiding van mobo downloaden eh,
pagina 9 staat dat je de fsb op 100/133 kan zetten.
Allebei proberen...

Darkmen

Legacy Member
ok, zet dan mobo + kast opzij voor mij ;) ... na nieuwjaar kom ik het dan wel ophalen en betalen ;)

BuYcKi

Legacy Member
XYRIS zei:
Handleiding van mobo downloaden eh,
pagina 9 staat dat je de fsb op 100/133 kan zetten.
Allebei proberen...

mja heb een 2500+ barton
en die is 166, dus kgaat nie proberen,
moest het dan aan mobo liggen hé :s

BuYcKi

Legacy Member
Darkmen zei:
ok, zet dan mobo + kast opzij voor mij ;) ... na nieuwjaar kom ik het dan wel ophalen en betalen ;)

dus ge bied dan 10 € op case ?
zoja,

Tussenstand :
- ECS L7VMM2, rev1.1 moederbord
- Micro ATX Case, Packard Bell

=> bod 15 €, Darkmen

Darkmen

Legacy Member
buycki zei:
mja heb een 2500+ barton
en die is 166, dus kgaat nie proberen,
moest het dan aan mobo liggen hé :s
dat kan geen kwaad ... cpu zal gewoon op 133 of 100 draaien ... is wel mogelijkheid om te checken wat er presies aan de hand is ;)

BuYcKi

Legacy Member
Darkmen zei:
dat kan geen kwaad ... cpu zal gewoon op 133 of 100 draaien ... is wel mogelijkheid om te checken wat er presies aan de hand is ;)

mobo start op maar moet op f1 drukken ...
geen goesting om naar te kijken hebbek toch gezegd :s
kan zijn dat het niet veel is maar ook ...

XYRIS

Legacy Member
buycki , sorry dat ik da zeg maar das precies verdacht...

druk dan gewoon op F1... wat is uw probleem?
dan zie je direct of het gaat. Of hebde soms geen keybaord :D

BuYcKi

Legacy Member
XYRIS zei:
buycki , sorry dat ik da zeg maar das precies verdacht...

druk dan gewoon op F1... wat is uw probleem?
dan zie je direct of het gaat. Of hebde soms geen keybaord :D

mojong toch alset nie gaat gadet nie é !!!
wa vo zever isda ier ?

kan wel ook zijn dat er iets is met PS2 poorten hé !

=> post #5, gisteren, 18u 49

Gert1

Legacy Member
bod van 7,5€ op het mobo...maar je moet het dan wel kunne komen brengen...heb namelijk geen vervoer

BuYcKi

Legacy Member
@Gert1, heb dan liever dat Darkmen achter alletwee komt tegelijk :)

@Darkmen, wanneer zout ge daar kunnen achter komen dan ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan