Archief - TK: Mobo s775,case,Antec PSU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThrusT!

Legacy Member
Ik heb hier nog enkele spullen te koop :

*MSI P965 Platinum 60€

Gloednieuw uit RMA echter wel zonder doos, boekjes, cd's, ...
Heeft 1 keer in de pc gezeten om te testen.
Factuur is erbij maar ik denk niet dat er nog garantie op zit.
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=266&maincat_no=1&cat2_no=170
http://users.telenet.be/DSjoren/mobo1.jpg
http://users.telenet.be/DSjoren/mobo2.jpg


*Chieftec miditower Dragon-series Silver 50€

Goede staat, met window sidepanel.
http://users.telenet.be/DSjoren/case1.jpg
http://users.telenet.be/DSjoren/case2.jpg
http://users.telenet.be/DSjoren/case3.jpg (origineel sidepanel krijg je er ook bij)


*Antec SmartPower 500W 2.0 €40

Originele verpakking+extra kabels aanwezig
http://users.telenet.be/DSjoren/PSU.jpg
http://users.telenet.be/DSjoren/PSU2.jpg


Alles is apart te koop maar ik verkoop pas effectief als ik voor alle stukken een koper gevonden heb, zodat 'k niet met stukken blijf zitten.
Afhalen te Erpe-Mere of verzenden op kosten van de koper.

Mvg:)

nikolaidis

Legacy Member
hoe oud zijn al de spullen eigelijk?(waneer aangekocht?)
grote interesse in het totaalpakket

ThrusT!

Legacy Member
nikolaidis zei:
hoe oud zijn al de spullen eigelijk?(waneer aangekocht?)
grote interesse in het totaalpakket
Mobo is vandaag juist 1 jaar oud. :)
PSU is aangekocht in mei 2006 en case in mei 2005. :p
Alles nog in goede staat uiteraard.

nikolaidis

Legacy Member
je komt toevallig niet eens in de omgeving leuven, zaventem, mechelen?

ThrusT!

Legacy Member
nikolaidis zei:
je komt toevallig niet eens in de omgeving leuven, zaventem, mechelen?
Tsja ik kom daar eigenlijk niet echt vaak.:p
Maar als jij de naft betaalt dan is Zaventem of Mechelen mss wel mogelijk. ;)

Mvg

the_viper66

Legacy Member
Meeneemprijs voor de voeding, eventueel morgen gebracht (ben ook van Erpe-Mere)?

Mvg.

ThrusT!

Legacy Member
the_viper66 zei:
Meeneemprijs voor de voeding, eventueel morgen gebracht (ben ook van Erpe-Mere)?
Ik had liever niet apart verkocht, maar goed.:p
Voor 45€ wil ik die morgen wel brengen.

PM me voor eventuele afhandeling.;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan