Archief - [TK] mobo, cpu, ram, case, tv-kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jastas

Legacy Member
Heb hier nog het volgende te koop:

1. MSI RS482M4-ILD met extra break-outs voor surround en tv-out
(µATX s939 mobo met ATI chipset)

2. AMD A64 3000+ met stock cooler (nooit OC'ed)

3. 512Mb PC3200 Ram Kingston Valueram

4. Prolink PixelView PlayTV@P7200 TV-kaart met hardware mpeg2 encoder
+ afstandsbediening


5. Antec Minuet case (4 gaatjes in topcover door mod) inc. 220W Psu
(http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15102)

6. 2 HDD's 80Gb 8Mb cache Western Digital IDE (geen slechte
sectoren)

7. NEC 2500a DVDRW (zwart) IDE

8. 19" CRT scherm AOC (wit), flikkert heel af en toe eens (om 30min,
aan-uit)

minimum/meeneem:

1. 40/60
2. 20/30
3. 20/30
4. 35/50
5. 30/45
6. 15/25 (45 voor beide)
7. 15/20
8. 20/40

meeneem voor mobo, cpu en ram: 100eur

Het liefst stuur ik NIET op, wegens te weinig tijd om naar post te gaan. Er kan worden afgesproken in Gent, Brussel of Zaventem. Mits een kleine meerprijs kan ik in de buurt van deze steden komen leveren.

Gelieve niet onder de minimum te bieden, als iemand denkt dat de prijzen te hoog liggen gelieve dit dan te melden (maar graag een bewijsje!)

Alles is in prima staat maar zonder gerantie. Moest iets niet meer werken na ontvangst betaal ik zonder probleem terug (maar weet dat ik alles van tevoren heb gechecked op werking)

mao!

Legacy Member
geinteresseerd in 1 + 2 + 5
maar heb je toevallig fotootje van die topcover met 4 gaten?
En trekt die 220PSU deze bende zonder problemen ?

jastas

Legacy Member
mao! zei:
geinteresseerd in 1 + 2 + 5
maar heb je toevallig fotootje van die topcover met 4 gaten?
En trekt die 220PSU deze bende zonder problemen ?

Zal m'n best doen om vanavond nog een fotootje door te mailen!
En ja de voeding trok alles zonder enig probleem!

Krisse²1

Legacy Member
Bod:
1. 40€
2. 20€
3. 20€
5. 30€
6. 30€ voor beide
7. 15€

Allen afgehaald in Gent na afspraak...

jastas

Legacy Member
Krisse²1 zei:
Bod:
1. 40€
2. 20€
3. 20€
5. 30€
6. 30€ voor beide
7. 15€

Allen afgehaald in Gent na afspraak...

Genoteerd! Hoogste bod tot nu toe (heb nog bod van 75eur op Tones.be via pm op mobo, cpu en dvdrw)

Ik sluit zondagavond 22u af.

jastas

Legacy Member
meeneemprijs geboden op tones voor:

mobo, cpu en ram door Krisse21
beide hd's door Krisse21

ook bod op:

bod 30€ op de case + psu door Krisse21
bod 15€ op de dvdrw door Krisse21

nog te koop:

tv kaart, dvdrw, case en crt

EBX

Legacy Member
Kan ik wa meer info over de 4 (tv-kaart) krijgen ? Google geeft me namelijk weinig technische info, met uitzondering dat het een discontinued product is ...
Zou maar 20€ bieden (in Gent afgehaald) (indien te laag negeer maar ze) omdat ik nergens een prijs, referentie of review kan vinden, op voorwaarde dat hij winXPMce compatible is.

Enige prijs die ik kon vinden (dan nog met live.com - jakkies) is een ebay verkoopt van (5$, 2 maand geleden)

jastas

Legacy Member
Was deze topic gewoon weg vergeten... Ondertussen is alles reeds verkocht!
Sorry voor eventuele geinteresseerden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan