Archief - [tk] Mobile athlon xp, mobo, graka's, raptor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pisart

Legacy Member
Mobile athlon xp 2400+ 512kb cache 45 watt + Coolermaster 7+ ding koper (zeer stil)

Minimumprijs: € 15 / Meeneem: 25

Asus a7n8x deluxe

Minimumprijs: € 25 / Meeneem: 35

Hercules 9800pro met zalman vf700cu

Minimumprijs: € 35 / Meeneem: 45

Sapphire 9600xt 256mb

Minimumprijs: € 20 / Meeneem: 30

Wd raptor 36gb

Minimumprijs: € 50 / meeneem: 55

Bieden excl, kan afgehaald worden te koersel ofwel afspreken in hasselt.

Staat ook op tones

Sergeant_bob

Legacy Member
die Asus, is die sata ook voor 1 schijf apart aan te sluiten of zowiezo met raid ?
Site

gert_bobo

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
die Asus, is die sata ook voor 1 schijf apart aan te sluiten of zowiezo met raid ?
Site

schijven los gaat
@ TS geen geheugen voor erbij?
Greetz B0B0

pisart

Legacy Member
Kan wel voor 1 latje 512mb mdt pc3200 zorgen. Maar dan moet ik eerst nog memtest draaien om zeker te zijn dat die werkt zonder fouten.

Schijven kunnen idd ook zonder raid aangesloten worden.

pisart

Legacy Member
Heb al een bod van € 15 op de cpu op tones zonder koeler.

pisart

Legacy Member
Cpu genoteerd dan maar :s

Mobo: maak er excl van en dan is het genoteerd.

fomas

Legacy Member
Sapphire 9600xt 256mb:

Doos en drivers inbegrepen? Indien ja 25€ incl verzending

pisart

Legacy Member
Ik zal donderdag om 22u afsluiten voor de cpu. Heb een bod van 20€ op cpu tones.

De raptor is van mei 2004, dus nog anderhalf jaar garantie. Uitstekende staat, heeft lange tijd in een mce gezeten en nu ongebruikt, wegens prioriteit naar opslagcapaciteit. Met factuur eventueel.

Ik zal zoeken naar de doos en drivers heb ik wrs ook, maar kan de nieuwste wel op cd zetten als je wilt. Factuur heb ik ook nog.

Edit: Doos/drivers gevonden (zelf sapphire sticker :P) dus bod genoteerd en zal ook donderdag om 22u afsluiten.

H@voc_!nc.

Legacy Member
bod van 25€ op mobo support toch DDR333 geheugen en socket A AMD?

Hungry®

Legacy Member
k weet wel dat het onder uw minimumprijs is maar k bied 50 euro inclu om reden dat het al een oude schijf is en garantie volgend jaar vervalt.
Indien niet aanvaard no problem.
Ze moet dus worden opgestuurd wegens een ongeval waardoor ik met de motor een tijd niet kan bollen, kosten zijn dus voor jou. Mag dus zo goedkopp mogelijk zijn, wel goed verpakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan