Archief - [TK] LG Flatron 915FT 19" CRT met ultraplatte beeldbuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creep

Legacy Member
Heb het scherm al een goeie 3-4 jaar, werkt nog steeds. Ik ga de stap maken naar TFT breedbeeld dus is dit scherm overbodig. Ik ga met een verschrikkelijk laag beginbod beginnen, namelijk €50, wegens de leeftijd van het scherm. Scherm werkt nu nog perfect, zeker in games.

Dit is het scherm in questie =>
http://www.tomshardware.com/2002/03/19/comparison/page21.html

Bieden kan tot Zondag, hoogste bieder krijgt het scherm. Boden onder €50 worden volkomen negeert en diezelfde persoon zal als gek verklaard worden. Scherm op te halen in Antwerpen centraal of Kontich. Wordt NIET opgestuurd (ik ben niet gek)

ZMarre

Legacy Member
Om u ff te helpen: ik heb deze monitor zelf een dik jaar geleden 2ndhand gekocht voor €100, en dat is één van mn beste aankopen ooit geweest :)

/edit: lol, kheb zelfs mijne TFT buitengesmeten een paar maand geleden :D

cole

Legacy Member
mocht het zo ver niet zijn zou ik overwegen hem te kopen . maar heen en terug 180 km zie ik nie echt zitten

Anendel

Legacy Member
Zou je de afmetingen eens willen doorgeven? Vooral diepte. Ben geïnteresseerd, maar zit met nogal kleine bureau waar reeds een 19" crt opstaat. :s

Creep

Legacy Member
prijs verlaagd naar 40€, t'is een schande, maar het scherm staat in de weg

Twinspark

Legacy Member
Komt u toevallig in de buurt van Sint truiden, hasselt of omstreken?

Creep

Legacy Member
Ik heb zelf geen vervoer, en het is wel een loodzwaar scherm, dus vervoeren met openbaar vervoer is helaas geen optie. Ik kan hem nog net tussen Antwerpen en Kontich verslepen, maar daar blijft het ook bij.

Creep

Legacy Member
Is mogelijk, ik ben hier de hele dag (blokken that is)

Het is op te halen in Antwerpen-centraal, meer specifiek in de buurt van Stuivenberg ziekenhuis (mijn kot)

Dus als niemand meer bied of ook langs kan komen is hij van jou.

Art

Legacy Member
toch maar eens proberen om te vragen, toevallig geen goesting om met den trein tot in gent te komen.
Dus men bod zal dan de prijs van monitor en treinticket zijn

Creep

Legacy Member
Naast het feit dat het scherm 30 kilo weegt en ik midden in de blok zit, sorry dude :)

undercovereend

Legacy Member
Nope, boden zijn er gemaakt, maar niemand rond de deal af. Bij deze, de persoon die het hoogste bod maakt, contact me in PM! :) (T'is dus Creep met account van vriendin :) )

BIG E

Legacy Member
Heb je fotos om de Toestand van de scherm te zien
mss geinteresserd want kwoom 2 strate vant stuivenberg

TrOmBo

Legacy Member
ik woon in Gent dus das mss wel wa lastig. Ik ben nog steeds enrm geintresseerd ik bied €60 als je ermee tot gent kunt geraken. Kzal nog es probere rondvrage of iem zin eeft om met auto tot in antwerpen te tsjeezen;)

Moestik tot daar komen bied ik €40

.:Buanhop:.

Legacy Member
mag ik een foto van in huidige staat?
heb veel intresse ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan