Creep
Legacy Member
Heb het scherm al een goeie 3-4 jaar, werkt nog steeds. Ik ga de stap maken naar TFT breedbeeld dus is dit scherm overbodig. Ik ga met een verschrikkelijk laag beginbod beginnen, namelijk €50, wegens de leeftijd van het scherm. Scherm werkt nu nog perfect, zeker in games.
Dit is het scherm in questie =>
http://www.tomshardware.com/2002/03/19/comparison/page21.html
Bieden kan tot Zondag, hoogste bieder krijgt het scherm. Boden onder €50 worden volkomen negeert en diezelfde persoon zal als gek verklaard worden. Scherm op te halen in Antwerpen centraal of Kontich. Wordt NIET opgestuurd (ik ben niet gek)
Dit is het scherm in questie =>
http://www.tomshardware.com/2002/03/19/comparison/page21.html
Bieden kan tot Zondag, hoogste bieder krijgt het scherm. Boden onder €50 worden volkomen negeert en diezelfde persoon zal als gek verklaard worden. Scherm op te halen in Antwerpen centraal of Kontich. Wordt NIET opgestuurd (ik ben niet gek)


