Archief - [TK] Laptop Packard Bell Easynote R9400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flyingdutchman

Legacy Member
hierbij verkoop ik de laptop van een vriend.
het betreft een packard bell easynote R9400

specs:
Azerty Toetsenbord BE.
Hitachi HDD 80GB
15,4 inch breedbeeld : 1280x800
Intel Pentium M (Dothan) , 1.73Ghz , 2MB Cache
Intel Centrino Platform
Realtek 2 Channel HD Audio
Geforce Go 6200
DVD-RW
Intern Geheugen 1Gigabyte

http://support.packardbell.com/benl/item/index.php?m=home&pn=PB23M00156

liefst wordt verdere afhandeling besproken via MSN of xfire of iets dergelijks.

Meeneemprijs 350€
Minimumprijs 250€

Ik behoud me het recht van de verkoop af te zien te alle tijden.

EDIT:
kan nog ge-edit worden aangezien de betrefte persoon nu aan het eten is.

----------
batterei gaat 3.5 uur mee en er zitten best wel veel kleine krasjes op omdat de batterei daar altijd op lift. alleen dit is aan de achterzijde van de laptop op de hoes, dus het maakt voor de prestaties helemaal niks uit.
er zit dus ook geen enkele kras op het scherm

fotos :
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01162.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01163.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01164.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01165.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01166.JPG


ALLES EXCLUSIEF BIEDEN!

Driesi

Legacy Member
Graag wat foto's, meer duidelijkheid over het geheugen. Meest belangrijk: hoe lang gaat da batterij nog mee?

Sterke interesse hier...

flyingdutchman

Legacy Member
batterei gaat 3.5 uur mee en er zitten best wel veel kleine krasjes op omdat de batterei daar altijd op lift. alleen dit is aan de achterzijde van de laptop op de hoes, dus het maakt voor de prestaties helemaal niks uit.
er zit dus ook geen enkele kras op het scherm

plat_muisken

Legacy Member
bod 300 euro indien tot station gent st pieters geleverd kan worden

nog garantie?

seakertje

Legacy Member
Alles nog erbij geleverd? (installcds, recovery,manual,...)
bedankt

flyingdutchman

Legacy Member
boekjes drivers cd's etc zijn nog bijgeleverd. alleen zijn de drivers op de cd outdated, ik kan wel een cd maken met de nieuwste drivers van de site erop (?)

seakertje

Legacy Member
Welke windows versie (met licentie?) is erbij en kan het morgen in de loop van de ochtend worden afgehaald?

flyingdutchman

Legacy Member
ik krijg geen contact meer met mijn vriend, maar zodar ik dat kan zal ik antwoord geven op alle vragen, waarschijnlijk vanavond.
er zit een officiele windows XP bij.
en seakertje lees je pm aub.

flyingdutchman

Legacy Member
er komt een officiele NL windows XP bij, en er zitten wel boekjes bij, maar geen drivers cd.
ze staan wel allemaal (de drivers) op bovenstaand webadres.

en de batterei gaat bij nader inzien 1.5u mee.

Hitiepoeh

Legacy Member
telt dat bod van 300€ van plat muisken ja/nee ?
anders bod van 275€ ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan