flyingdutchman
Legacy Member
hierbij verkoop ik de laptop van een vriend.
het betreft een packard bell easynote R9400
specs:
Azerty Toetsenbord BE.
Hitachi HDD 80GB
15,4 inch breedbeeld : 1280x800
Intel Pentium M (Dothan) , 1.73Ghz , 2MB Cache
Intel Centrino Platform
Realtek 2 Channel HD Audio
Geforce Go 6200
DVD-RW
Intern Geheugen 1Gigabyte
http://support.packardbell.com/benl/item/index.php?m=home&pn=PB23M00156
liefst wordt verdere afhandeling besproken via MSN of xfire of iets dergelijks.
Meeneemprijs 350€
Minimumprijs 250€
Ik behoud me het recht van de verkoop af te zien te alle tijden.
EDIT:
kan nog ge-edit worden aangezien de betrefte persoon nu aan het eten is.
----------
batterei gaat 3.5 uur mee en er zitten best wel veel kleine krasjes op omdat de batterei daar altijd op lift. alleen dit is aan de achterzijde van de laptop op de hoes, dus het maakt voor de prestaties helemaal niks uit.
er zit dus ook geen enkele kras op het scherm
fotos :
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01162.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01163.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01164.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01165.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01166.JPG
ALLES EXCLUSIEF BIEDEN!
het betreft een packard bell easynote R9400
specs:
Azerty Toetsenbord BE.
Hitachi HDD 80GB
15,4 inch breedbeeld : 1280x800
Intel Pentium M (Dothan) , 1.73Ghz , 2MB Cache
Intel Centrino Platform
Realtek 2 Channel HD Audio
Geforce Go 6200
DVD-RW
Intern Geheugen 1Gigabyte
http://support.packardbell.com/benl/item/index.php?m=home&pn=PB23M00156
liefst wordt verdere afhandeling besproken via MSN of xfire of iets dergelijks.
Meeneemprijs 350€
Minimumprijs 250€
Ik behoud me het recht van de verkoop af te zien te alle tijden.
EDIT:
kan nog ge-edit worden aangezien de betrefte persoon nu aan het eten is.
----------
batterei gaat 3.5 uur mee en er zitten best wel veel kleine krasjes op omdat de batterei daar altijd op lift. alleen dit is aan de achterzijde van de laptop op de hoes, dus het maakt voor de prestaties helemaal niks uit.
er zit dus ook geen enkele kras op het scherm
fotos :
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01162.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01163.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01164.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01165.JPG
http://www.fileupyours.com/files/6370/DSC01166.JPG
ALLES EXCLUSIEF BIEDEN!