Delirium
Legacy Member
Biz-Art zei:€75 afgehaald in Gent.
wanneer sluit je af?
is surfen op i-net te doen of niet?
spelen mp3's vlot af?
Bod genoteerd
Ik ga dinsdag om 24u00 afsluiten. -> *Edit* Nieuwe afsluitdatum: zondag 24u00
Heb er nog mee op inet gezeten en geen problemen mee gehad,en met mp3's ook zeker geen probleem.
.