Archief - [TK] Laptop onderdelen + veel DVD media

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

giele

Legacy Member
Heb hier nog teen en tander liggen dat weg mag... :)

1) Toshiba 80GB SATA 2,5" (Komt uit een Apple MacBook Pro...)
2) 2x 512MB DDR2 SO-DIMM 667MHz (Ook uit Apple MacBook Pro)
3) HP 2,5" HDD Tray (Komt van een of andere HP)
4) 10x DVD+R 8.5GB 2,4x Double Layer (Sealed, Mediarange)
5) 10x DVD+R 8.5GB 2,4x Double Layer (Sealed, Philips)
6) 100x DVD+R 4.7GB 16x (Sealed Philips)
7) 100x DVD+R 4.7GB 16x (Sealed VERBATIM AZO+)
8) 1x BD-R 25 GB 1-2x Blu-Ray (Sealed Verbatim)
9) 50x DVD-R 4.7GB 16x Samsung PLEOMAX (Sealed)
10) 10x DVD+RW 4.7GB 4x VERBATIM (Sealed)


Prijzen:

1) Bieden
2) Bieden
3) 2 Euro
4) 16 Euro (2 beschikbaar) nog 1 beschikbaar geen meer beschikbaar
5) 22 Euro (1 beschikbaar) Gereserveerd door Hitm@n
6) 35 Euro (2 beschikbaar) Gereserveerd door Hitm@n
7) 45 Euro (2 beschikbaar) nog 1 beschikbaar geen meer beschikbaar
8) 15 Euro (1 stuk)
9) 25 Euro (2 beschikbaar) 1tje gereserveerd door Tommi44
10) 20 Euro (2 beschikbaar) nog 1 beschikbaar gereserveerd voor dnoiz
Verzend:

Af te halen in Leuven of Mechelen. Wordt verzonden volgens Kiloposttarieven, dus rond de 4 Euro.

Overig:

Wegens stopzetting videohobby heb ik heel wat media over. De media zit in gesloten verpakking, in cakebox.

Let wel op de Blu-Ray disc is recordable, NIET herschrijfbaar.

Bieden is toegestaan! Ik behoud mijn recht tot stopzetten indien prijs te laag is.


Gelive geen :offtopic: !

Hitm@n

Legacy Member
Die philips dvd+r kosten 27 euro nieuw voor 100 stuks..
Is dat 45 euro voor de twee spidels of per stuk?
Wil je wel 50 euro geven voor de twee afgehaald te leuven

dnoiz

Legacy Member
10) 10x DVD+RW 4.7GB 4x VERBATIM (Sealed)

Bod €10,00 afgehaald in Mechelen.

G.

giele

Legacy Member
Hitm@n zei:
Die philips dvd+r kosten 27 euro nieuw voor 100 stuks..
Is dat 45 euro voor de twee spidels of per stuk?
Wil je wel 50 euro geven voor de twee afgehaald te leuven

Waar juist? Heb ze Zelf 57,95 Euro betaald (veel te veel dus :S)
Voor 60 geef ik je de 2 spindles...

Tommi44 zei:
Bod van 20EUR op 9 afgehaald.

Voor 22,5 Euro hebben we een deal

W!mpix zei:

Voor 22,5 Euro hebben we een deal

dnoiz zei:
10) 10x DVD+RW 4.7GB 4x VERBATIM (Sealed)

Bod €10,00 afgehaald in Mechelen.

G.

Maak er 17Euro van en ik kom naar mechelen :)

Hitm@n

Legacy Member
Waar juist? Heb ze Zelf 57,95 Euro betaald (veel te veel dus :S)
Voor 60 geef ik je de 2 spindles...

55€ en we hebben een deal..
en voor 70€ neem ik er 10x DVD+R 8.5GB 2,4x Double Layer (Sealed, Philips)
bij en dit allemaal zelf afgehaalt te leuven..als dat nix is :applause:

giele

Legacy Member
Volgende Stuks zijn verkocht:

4) 10x DVD+R 8.5GB 2,4x Double Layer (Sealed, Mediarange)

Nog 1 stuk beschikbaar

7) 100x DVD+R 4.7GB 16x (Sealed VERBATIM AZO+)

1 stuk verkocht, Nog 1 stuk beschikbaar

8) 1x BD-R 25 GB 1-2x Blu-Ray (Sealed Verbatim)

1 stuk verkocht, Géén meer beschikbaar

9) 50x DVD-R 4.7GB 16x Samsung PLEOMAX (Sealed)

1 stuk verkocht, Nog 1 stuk beschikbaar

10) 10x DVD+RW 4.7GB 4x VERBATIM (Sealed)

1 stuk verkocht, nog 1 stuk beschikbaar

T-T

Legacy Member
Hitm@n zei:
Die philips dvd+r kosten 27 euro nieuw voor 100 stuks..
Is dat 45 euro voor de twee spidels of per stuk?
Wil je wel 50 euro geven voor de twee afgehaald te leuven

dat is goedkoop, waar haal je die dan alsk vrage mag ?

sry for offtopic!

giele

Legacy Member
T-T zei:
dat is goedkoop, waar haal je die dan alsk vrage mag ?

sry for offtopic!

Idd, vraag het me ook af, heb net even gezocht maar vind ze niet echt zo goedkoop... Zeker niet in België!

Prijs blijft dus 35 Euro/ spindle...

Hitm@n

Legacy Member
Op een computerbeurs krijg je die nog vast als je vlug bent voor 27 euro.

giele

Legacy Member
Eerste post geupdate,

Nog Laptoponderdelen en één spindel te koop!

dehatim

Legacy Member
bon, ik zal beginnen met een bod vn 10€ exc dan maar é, we zien dan wel naar waar het zal lopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan