Archief - [TK] Kamer opruiming - PCgames

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fastkiller

Legacy Member
Ik heb wat mijn kamer zitten opruimen en ik wil een deel van mijn collectie games verkopen. Er zitten paar oudekes bij, maar een ook een paar nieuwere en recentere. Deze gaan natuurlijk de deur uit aan een hogere prijs dan de oudere games. De prijzen die erbij staan, zijn richtprijzen. Bij sommige heb ik de doos, poster van het spel (wel nie allemaal hadden ze dit) en dat zal ik vermelden als dit het geval is. Dit is het lijstje:

1.Command & conquer: generals zero hour
2.Delta force
3.Tropico (Gold edition)
4.Pirates of the Caribbean
5.Wolfenstein: return to castle (Special Edition)
6.The sims & The sims "het rijke leven
7.Age of Empires: The age of kings
8.Microsoft Train simulator
9.Age of Empires:The Conquerors
10.Imperium Galactica II Alliances
11.Commandos: Behind enemy lines (Premier Collection)
12.The Lord of the rings: The fellowship of the ring
13.Pharaoh
14.Carmageddon: TDR2000
15.Sim City 3000
16.Emperor: Battle for dune
17.Midnight club II
18.Stronghold
19.The sims "party"
20.The sims "Hot date"
21.Jurassic Park: operation genesis
22.Trainz
23.Casino empire
24.Soldier of Fortune (Special edition)
25.The sum of all fears
26.Grand theft auto III
27.Grand theft auto: Vice city
28.Shogun total war
29.Ghost master
30.Roller coaster tycoon (added attractions pack)
31.Roller coaster tycoon
32.Zoo tycoon
33.Command & conquer: Tiberian sun
34.Planetside


Er kan ook per pakket verkocht worden. Zeg me je pakket en ik zal mijn prijsje maken. ;)
Ik verkoop exl.verzendingkosten. Afhalen is mogelijk en ik ben van omgeving Kortrijk (W-vl). Ruilen doe ik mss, te zien wat het is. Maar prefereer om te verkopen. Als je appart wilt kopen kan dit ook.

Doe een bod en ik zal zien of het een degelijk bod is;) . Good luck :niceone:

Edit: elke keer op het einde van week sluit ik de boden af, van spellen waarop een bod geplaatst is geweest.

DjProbe

Legacy Member
intresse in VC (nummer 27)
wat wil je ervoor, kan afspreken aan station kortrijk

edit: bod van 10 € , afgehaald aan station kortrijk

Fastkiller

Legacy Member
Gelieve zelf eerst een bod te plaatsen:p . Thx (als redelijk is van bod ben ik ik al blij;) ) Want ze moeten allemaal weg hoor

Fastkiller

Legacy Member
DjProbe zei:
intresse in VC (nummer 27)
wat wil je ervoor, kan afspreken aan station kortrijk

edit: bod van 10 € , afgehaald aan station kortrijk

Bod genoteerd. 10€ van DjProbe voor Grand theft auto: Vice city

Mulle

Legacy Member
1.Command & conquer: generals zero hour
Is dit de versie Generals + de uitbreiding Zero Hour?

Zoja, doe ik al een bod van 10€.

Ik woon ook in omgeving van Kortrijk.

ChAoS Overlord

Legacy Member
Als zero hour enkel de uitbreiding is, heb je hier een bod van €5 exlu.

Fastkiller

Legacy Member
Mulle zei:
1.Command & conquer: generals zero hour
Is dit de versie Generals + de uitbreiding Zero Hour?

Zoja, doe ik al een bod van 10€.

Ik woon ook in omgeving van Kortrijk.

het is gewoon de uitbreiding Zero Hour

Fastkiller

Legacy Member
ChAoS Overlord zei:
Als zero hour enkel de uitbreiding is, heb je hier een bod van €5 exlu.

10€, is toch wel redelijke prijs. Die uitbreiding kunde moeilijk nog aan geraken;)

Private Winters

Legacy Member
7€ incl verzendingskost voor de wolfenstein special editie

Fastkiller

Legacy Member
Private Winters zei:
7€ incl verzendingskost voor de wolfenstein special editie

7€incl:p,(ik verkoop exl) t'is wel de speciale editie. Die vinde ook wel nie meer gemakkelijk. Ik had zowat prijzen gemaakt om mij erop te bazeren. Maar je zit toch wel lager dan dat ik had gedacht om ervoor er nog te vragen.

tijgerke

Legacy Member
Fastkiller zei:
34.Planetside
voor ik een bod doe, hoe werkt het systeem bij planetside juist? (ik zie dat het een MMOFPS is waarvoor je dus maandelijks moet betalen... geef jij je account gegevens dan (bv) door aan mij? want je zal niet 1 key 2x kunnen registreren vermoed ik)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan