CreaTe@SoF2
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop dus een simpel pctje van compaq.
Het moet allemaal zo snel mogelijk buiten!
Het bevat een intel celeron, 128mb geheugen, cd-rom + diskettedrive, writer van LG (52x 32x 52x), geluid + beeld is onboard.
Zit in een witte case.
Het scherm verkoop ik ook. Het is een 17inch crt scherm van compaq, tevens ook wit. (scherm: http://www.smartcomputing.com/images/smartcomputing/fullsize/00554958.jpg)
Ik verkoop ook nog een printer van een jaartje oud van lexmark. Type X3350. (printer: http://images.google.be/imgres?imgu...ages?q=lexmark+x3350&svnum=10&um=1&hl=nl&sa=G)
Opmerking: Ik heb van niets meer software ofzo, maar dit vind je dan wel eventueel op internet...
Afhalen te Lebbeke (naast Dendermonde), ik kan het ook brengen mits vergoeding en mits niet te ver van lebbeke!
Grtz and a happy bidding!
Ik verkoop dus een simpel pctje van compaq.
Het moet allemaal zo snel mogelijk buiten!
Het bevat een intel celeron, 128mb geheugen, cd-rom + diskettedrive, writer van LG (52x 32x 52x), geluid + beeld is onboard.
Zit in een witte case.
Het scherm verkoop ik ook. Het is een 17inch crt scherm van compaq, tevens ook wit. (scherm: http://www.smartcomputing.com/images/smartcomputing/fullsize/00554958.jpg)
Ik verkoop ook nog een printer van een jaartje oud van lexmark. Type X3350. (printer: http://images.google.be/imgres?imgu...ages?q=lexmark+x3350&svnum=10&um=1&hl=nl&sa=G)
Opmerking: Ik heb van niets meer software ofzo, maar dit vind je dan wel eventueel op internet...
Afhalen te Lebbeke (naast Dendermonde), ik kan het ook brengen mits vergoeding en mits niet te ver van lebbeke!
Grtz and a happy bidding!