Archief - TK: Intel Core™2 Duo Processor E6600 2.40Ghz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flirt

Legacy Member
waarom verkoop je die cpu?
waarom diene cpu geklokt? want een cpu 'klokken ' is dodelijk voor een cpu!
kan er van mee klappen
welke garantie heb ik of wij dat hij werkt? en niet kapot is of gaat in paar dagen , en draait hij wel nog goed?
anders ben ik wel bereid mooi bedrag ervoor te geven maar mijn broer die pc hersteller en programmeur is vraagt zich dat allemaal af!
dus laat iets weten of stuur mij een p.m.

SideShow

Legacy Member
wel als je de thread leest zou je toch al het een en ander moeten weten? daarbij ik verkoop geen kapot materiaal. Als je wilt weten waarom ik hem verkoop, der is hier vanmorgen een pakske toegekomen met mn quadcore derin, kwilde mezelf eens verwennen :p

3Ghz voor die cpu is zeker niet "tegen het randje" overklokt, zekers als je een zo laag mogelijk voltage neemt en een koeler erop zet die 5 keer groter is dan de stockkoeler. Mensen met ervaring hierin zullen dit beamen.

flirt

Legacy Member
dus ik moet er een andere koeler opzetten?
of wordt die ook erbij geleverd?

flirt

Legacy Member
als ik game, laatste nieuwe games, zoals bioshock en stranglehold en medal of honor: airborne dan heb ik enorm veel last vn muislag en framerate problemen...kan het niet beschrijven maar is bijna niet te spelen, om ziek van te worden...
kan dat te maken hebben met de cpu? ik heb een core 2 duo e6350 1.87ghz aan 1067 fsb
zou dat beter zijn met diene cpu?

SideShow

Legacy Member
tis hier geen helpdesk .. maar ik denk dat je meer gaat hebben aan een deftige graka. Vraag eens op hardware forum
aangezien ben niet reageert, is het hoogste bod momenteel voor Gewoonjve
Als deze niet binnen de dag reageert gaat het voorlopig naar LOBO

flirt

Legacy Member
dus het ligt dan niet aan mijne cpu? anders had ik uwen cpu gekocth!
enmijn grafische kaart is en 8500gt

benwake

Legacy Member
sorry voor de late reactie, ik zie dat de boden blijven stromen dus haak ik af ;)
goeie verkoop nog :)

SideShow

Legacy Member
ok

flirt, ik hou u niet tegen, ge moet weten wat ge doet.
Hoogste bod voorlopig flirt

Vanavond sluit ik af. Normaal geef ik de winnaar via PM mijn rekening nummer en van zodra het geld op mn rekening staat wordt het verzonden via de post. Verzendingskosten voor < 2 kilogram = een kleine 5 euro

flirt

Legacy Member
wat bedoelt ge met flirt ik hou u niet tegen, ge moet weten wat ge doet?
ik wil gewoon beter kunnen gamen op mijne pc, want ik heb nu een cpu e6320 aan 1.87 ghz en 1067fsb
en heb enorm veel last van framerateproblemen en muislag...
dus misschien kan dat liggen aan mijne cpu en door een andere , misschien de jouwe, kan dat verholpen worden?niet?
ik wens wel nog antwoord hierop voor mijn bod definitief is ...lol
en de koeler zit erbij he?

SideShow

Legacy Member
Ja en daarom stond jij hoogst want 110-5=105
Stockkoeler zit erbij

Ik heb toch al gezegd: stel je vraag op het hardware forum ... ik kan u niet zeggen dat uw games beter gaan lopen... Ik vrees een beetje dat dit niet goed afloopt als ik verkoop aan jou.

Ik wacht ondertussen nog op reacties van gewoonjve en lobo en flirt
Vanavond om 23uur ten laatste sluit ik af, en PM ik de 'winner'

Coolrunner

Legacy Member
flirt zei:
wat bedoelt ge met flirt ik hou u niet tegen, ge moet weten wat ge doet?
ik wil gewoon beter kunnen gamen op mijne pc, want ik heb nu een cpu e6320 aan 1.87 ghz en 1067fsb
en heb enorm veel last van framerateproblemen en muislag...
dus misschien kan dat liggen aan mijne cpu en door een andere , misschien de jouwe, kan dat verholpen worden?niet?
ik wens wel nog antwoord hierop voor mijn bod definitief is ...lol
en de koeler zit erbij he?

zoals de TS al zei kun je dit beter op het hardware forum vragen maar als je al met een E6320 last hebt van mouselag + drops in frames dan is volgens mij niet de CPU het prbleem (zal wel driver conflict zijn of zo en tja een 8500GT is nu ook niet een topkaart ;) )
met mijne 6300 + 7600GT heb ik geen problemen dus hardware zal het niet zijn

flirt

Legacy Member
zou die dan beter algelijk niet kopen zeker? want benook een leek als het om pc s gaat , dus ga niet weten of mijne pc of moederbord die cpu wel aankan....
sideshow als je kan , verkoop hem maar door...want als het niet aan mijn cpu ligt...
als ik de winner ben dan koop ik hem wel...lol...maar als je hem aan iemand anders kan verkopen doe maar...

flirt

Legacy Member
ja verkoop hem maar door als je nog kan of contacteer de anderen, sorry voor de last, maar zou volgens "anderen" aan grafische kaart liggen en niet aan mijn cpu...raar he

flirt

Legacy Member
ik hoor nu niets meer van jou? ik trek mijn bod in...verkoop hem maar door! ik koop hem toch niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan