Archief - [TK] HP laptop dv6017ea

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insaniacx

Legacy Member
2x maal, was enkele dagen afwezig dus heb men oude thread niet kunnen volgen.

HP laptopje met volgende specs te koop (van een vriend):

HP Pavilion dv6017ea Entertainment
Windows Vista Certificatie: Windows Vista Capable
Ingebouwde apparaten: Stereoluidsprekers, draadloze LAN-antenne
Breedte: 35.7 cm
Diepte: 25.7 cm
Hoogte: 4 cm
Gewicht: 3 kg
Processor: AMD Turion 64 X2 mobiele technologie TL-50
RAM Grootte geïnstalleerd: 1 GB / 2 GB (max.) DDR II SDRAM - 667 MHz
Harde schijf: 100 GB - 5400 tpm SATA
DVD±RW (+R dubbellaags) / DVD-RAM
Type: 5 in 1 kaartlezer
Display-type: 15.4" TFT actieve matrix 1280 x 800 ( WXGA )
Grafische processor/leverancier: NVIDIA GeForce Go 7200 TurboCache dat 128MB ondersteunt

1 x scherm/video - VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
3 x Hi-Speed USB - 4-PIN USB type A
1 x modem - telefoonlijn - RJ-11
1 x netwerk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45
1 x scherm/video - S-video-uitgang
1 x microfoon - invoer - mini-telefoon 3,5 mm.
2 x audio - SPDIF-uitgang/koptelefoon
1 x docking/poortreplicator
1 x IEEE 1394 (FireWire) - 4-PIN FireWire
1 x afstandsbediening - infrarood

Diversen
Meegeleverde accessoires: Afstandsbediening
Batterij: 6-cels Lithiumion
Inclusief OS: Microsoft Windows XP Home Edition
Garantie van de fabrikant
Service & Support: 1 jaar garantie
Service & Support Details: Beperkte garantie - onderdelen en werkuren - 1 jaar - Ophalen en terugbrengen

Is net terug uit garantie (starte niet meer op, moederbord is vervangen) en is van begin september 2006. Is normaal nog onder garantie van de winkel (Vanroey) want er is normaal maar 1j fabrieksgarantie en toen ik hem binnen deed hebben ze hem toch kostenloos gerepareert ook al was die over een jaar oud.

Reden van verkoop: kon niet wachten tot hij terug was en een nieuwe gekocht . Heb hem derstraks even opgezet en alle data er af gehaald dus hij werkt terug.

Enkel afhaling!

miniumprijs 400€
meeneem 550€

Ben eventueel nog op zoek naar een deftige videokaart maar liever geld :).

Foto:
http://insaniacx.dommel.be/foto/IMG_9769.JPG

AzZ_KiKr

Legacy Member
krijgt ge normaal nie 2 jaar garantie?

hoe lang gaat batterij nog mee?

geen wireless?

Insaniacx

Legacy Member
Zit wireless in ja. Tegenwoordig geeft HP standaard 2j garantie de mijne is echter al meer dan een jaar oud, en toen gaf HP nog 1 jaar. Maar zoals ik al zei hij is overlaatst binnengedaan en was toen een jaar en een maand en ze hebben zonder problemen en kosteloos gerepareerd. Dus denk niet dat Vanroey daar moeilijk over doet. Batterij moet ik eens testen denk een 1.30-2u.

Insaniacx

Legacy Member
staat ook op 2dehands met een bieding van 400€ (lijkt me ook echt)

T0mMe

Legacy Member
Kan ik u (of uw vriend) overhalen om die remote control apart te verkopen? :)

T0mMe

Legacy Member
Insaniacx zei:
lol, wat wil je er voor geven ?

'K heb net gezien dat er op Ebay enkele nieuwe RC's te koop staan voor €14,3 incl. Dus dan zou uw prijs al wat lager moeten liggen. Laat maar iets weten indien interesse, anders wordt het Ebay. :)

Insaniacx

Legacy Member
T0mMe zei:
'K heb net gezien dat er op Ebay enkele nieuwe RC's te koop staan voor €14,3 incl. Dus dan zou uw prijs al wat lager moeten liggen. Laat maar iets weten indien interesse, anders wordt het Ebay. :)

Ik zal het hem vragen, betwijfel het maar je weet maar nooit ;)

Insaniacx

Legacy Member
Niet direct maar we kunnen misschien wel iets afspreken.

Meeneemprijs: 500€...

Teknyske

Legacy Member
Insaniacx zei:
Laatste bump...

Eventueel interesse hier.

Enkele vraagjes:
- Hoe luidruchtig is ie ? (koelventilator)
- Heeft die GRAKA Nvidia 7200 ook eigen video-geheugen ("Turbo Cache") ?
- RAM: 1 GB => momenteel als 1 x 1 GB of 2 x 512 MB ?
- Batterij-autonomie: Heb je dit al kunnen testen in de praktijk ?

Insaniacx

Legacy Member
Teknyske zei:
Eventueel interesse hier.

Enkele vraagjes:
- Hoe luidruchtig is ie ? (koelventilator)
- Heeft die GRAKA Nvidia 7200 ook eigen video-geheugen ("Turbo Cache") ?
- RAM: 1 GB => momenteel als 1 x 1 GB of 2 x 512 MB ?
- Batterij-autonomie: Heb je dit al kunnen testen in de praktijk ?


- Maakt niet zoveel lawaai, meestal hoor je het niet tenzij je wat games speelt ofzo dan maakt die wel lawaai.
- Denk dat die geen dedicated geheugen heeft...
- 2*512Mb
- Derstraks een 1.32u op gewerkt voor die in stand by ging (gewoon gesurft en wat muziek geluisterd).

@Anjooh, genoteerd ik sluit woensdag dinsdagavond af normaal laat ons zeggen 20u. Als je wil kan ik wel regelen dat die laptop tot bij een vriend in Waasmunster geraakt...

Anjooh

Legacy Member
Super, hou me zeker op de hoogte.

Ik kan die dinsdagavond gaan ophalen in Waasmunster

Anjooh

Legacy Member
Eventueel interesse in mijn 8800GTX ipv cash?

Laat maar iets weten

Insaniacx

Legacy Member
Anjooh zei:
Eventueel interesse in mijn 8800GTX ipv cash?

Laat maar iets weten

Willen wel maar die past net niet in mijn kast :( (heb er zo ff eentje kunnen lenen en die was 2-3cm te lang ...). Kweet wel niet of ik die dinsdagavond al in waasmunster kan hebben, hangt een beetje af hoe de collega werkt...

Insaniacx

Legacy Member
T0mMe zei:
'K heb net gezien dat er op Ebay enkele nieuwe RC's te koop staan voor €14,3 incl. Dus dan zou uw prijs al wat lager moeten liggen. Laat maar iets weten indien interesse, anders wordt het Ebay. :)
Heb'm gistere avond nog gezien en voor die prijs verkoopt hij het liever in zen geheel...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan