Archief - [TK] HL2, games & hardware.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FurtiveDuck

Legacy Member
Yo,

Ik verkoop enkele games & een beetje hardware. Ik ben van omstreken Poperinge, nl. Watou. Ik verkies afhaling of afspreken op een bepaalde plaats. De mensen die verzending willen, de kosten zijn voor u.
Elk bod wordt in overweging genomen, dus..
Alle games zijn pc!

- GTA: San Andreas
- Brothers in Arms: Road to Hill 30
- Guild Wars + account (alles intact en je krijgt nog een hoopje gold erbij ook.)
- Rainbow Six: Ravenshield
- Vampyre: Bloodlines The Masquerade VERKOCHT & VERZONDEN
- Half Life 2 + Steam account. ( css, hl2, etc.. geen DOD). VERKOCHT & VERZONDEN
- Flatout
- Call of Duty: United Offensive (mag buiten voor €7- samen met MOH:SH voor €13)
- Medal of Honor: Spearheid (mag buiten voor €5- samen met COD:UO voor €13)

- ATI 9600series (256mb). Bod: €40
+ ikzelf heb hem kunnen overclocken naar een 9600pro, zonder moeite en zonder enige verranderingen qua cooling enzo. Wel niet het geflashed.
- 1x latje 256 PC3200 DDR (ram) Bod: €12
- 1x moederbord Asrock Combo-Z K8. (754 & 939pin CPU)
- Kaart van 4 USB poorten (aansluiting aan moederbord)

Laat het bieden beginnen. Ik wil wel een beetje deftige prijzen, dus kom niet af met belachelijke dingen.

:woohoo:

retspan

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Yo,

Ik verkoop enkele games & een beetje hardware.

- Geforce 9600series (256mb).

:woohoo:

Hebben we het hier over een ATi Radeon 9600 of een kaart uit de NVIDIA GeForce 6 serie? Of soms een unieke hybrid ;)

FurtiveDuck

Legacy Member
retspan zei:
Hebben we het hier over een ATi Radeon 9600 of een kaart uit de NVIDIA GeForce 6 serie? Of soms een unieke hybrid ;)

:unsure:

Nadat ik m'n topic overlezen had kreeg ik argwaan, maar van wat wist ik niet.
Bedankt om me het te melden!

=Dujosh=

Legacy Member
15 onder voorbehoud voor hl2
( neef moest dat spel hebben, maar kga morgen is bellen om te zien of hij het al dan niet al gekocht heeft. )

Deadline ?

nico

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
- GTA: San Andreas

- ATI 9600series (256mb).
+ ikzelf heb hem kunnen overclocken naar een 9600pro, zonder moeite en zonder enige verranderingen qua cooling enzo. Wel niet het geflashed.

wat vraag je hiervoor? samen en apart?
Kheb nu een radeon 9550se 128 mb.
heb als systeem maar 3.0 Processor en 512 mb DDR ram.
ga ik genot hebben van die kaart? maw = hevig verschil?

FurtiveDuck

Legacy Member
@XYRIS.

Bod genoteerd.

@Dujosh
Bod genoteerd, maar ik kan niet onder voorbehoud doen. Want als er nog andere zijn die willen bieden. Als je 25EUR bied, leg ik hem aan de kant.
Voor €20 zou ik hem toch graag weg hebben.

@Nico

Wel, qua systeem zit je goed. Maar je grafische kaart is niet wat het zijn moet. Ik weet niet voor wat je die kaart zou gebruiken, maar ik kon BF2 & HL2 op medium spelen met 728ddr geheugen! (zonder overclock, met overclock ging het lekker, gewoon meer fps) Veel hoger zal je niet raken, natuurlijk heb ik ook een 64 3200+. Een vriend van me heeft helemaal dezelfde kaart en heeft 512 DDR, net als jij en hij kon BF2 op medium spelen zonder enig probleem.

De deadline zou ik graag, volgende week zaterdag hebben
. Niet dat het veel uitmaakt, maar allez.
Ik geef wel de voorkeur aan jou voor die kaart omdat je misschien GTA: San Andreas erbij zou kopen. (ik praat nu enkel over veronderstellingen). Dan zou ik toch graag voor alles samen 50EUR hebben. Want sommigen van dit forum zeiden dat ik toch nog 45EUR ervoor zou kunnen krijgen!

@Gamer
Bod genoteerd, maar vind ik toch een tikje te weinig!

nico

Legacy Member
Ok , bedankt ik heb grote interesse.
maar gta Sa weet ik nog niet:) ik heb het game al op xbox gehad(uitgespeeld) en heb er echt van genoten. nu zou ik het kopen voor de MODS:) Ferrari,... :)

als ik je straks 40incl bied voor de kaart zonder gta ,is ze dan voor mij?(dit bod is 90%zeker)
ik zal nog zien maar lijkt me stom het game te kopen want ik speel vooral pes en TM nations nu:)

bedankt voor de info.
je hoort straks iets van mij :)

FurtiveDuck

Legacy Member
@Nico

Bod voor de kaart genoteerd. Dit is een leuk bod, goeie prijs.
Als ik even offtopic mag gaan, de San Andreas op PC vind ik veel leuker dan die op Xbox, gewoon voor de mods, inderdaad. De online mod & je kan zo super toffe dingen doen. Ik zat hier vroeger op LAN met 3 pc's en speelden we San Andreas op onze eigen server! Dan deden we mods, met "rally-wagens" en raceten we dan tegen elkaar.. echt super tof.

nico

Legacy Member
ok,maar ga nog zien :)
probleem is dat ik op het forum gevraagd heb of de huidige kaart veel verschil gaat maken met deze die ik van jou zou kopen. Het antwoord was negatief...
dus is de vraag of het de moeite is ze te kopen. anderzijds heeft nog maar 1 iemand gereageerd dus weet ik niet of het 100% betrouwbaar is.:)
verkoop je bf2 niet? als ik dat zou kunnen draaien in mp natuurlijk met die 512 ddr ram natuurlijk (wat met de demo niet het geval was)
max 16 spelers en dan ging hij laggen tot en met....

nico

Legacy Member
Heb het ook op tones gevraagd en die ddr gaat mij parten spelen.
iemand spreek van een "prutsupdate"(wat me iets overdreven lijkt)

ik ga er nog over nadenken maar lijkt me twijfelachtig of ik het ga doen.
see ya tonight.

EDIT : Ik heb de mijne ook op het forum gezet. mss zin om te ruilen + opslag?
Ik heb er bij gezet dat ik graag vanavond al afsluit.
dan heb jij ook antwoord?
als de mijne verkocht geraakt, dan koop ik de uwe.

FurtiveDuck

Legacy Member
@Nico.

Het zijn inderdaad die RAMS die je parten gaan spelen, maar ik bedoel.. die 9550 is toch wel een tamelijk groot verschil volgens mij. Maar jij moet het natuurlijk weten. Ik ben niet geïnteresseerd in de kaart van je, want je ziet dat ik het verkoop voor de centjes. Maar volgens mij kan je die kaart wel kwijt raken. Het zou natuurlijk een groot verschil zijn als je m'n 256DDR ook erbij kocht. Maar ik weet zo ook niet, of je dit wel wilt. Ik verkoop BF2 namelijk niet, omdat ik het zelf nog "hardcore" speel.

@Dujosh
PM beantwoord.

@Chaos Overlord

Geen idee van, ik HAD een koper, maar ik zei dat ik er graag 30EUR voor had. En hij zei dat hij hem voor een 29EUR bij de Fnac kon kopen. Dit geloof ik best, dus had ik er graag €20 voor gekregen.

@Big Taj
Bod genegeerd.

De reden hiervan is, omdat je moet weten dat ik ook veel liefde en vooral tijd in m'n characters en account heb gestoken. Wat er allemaal bij zit weet ik niet meer, maar toch een hoopje gold & wat nuttige items die misschien ook gold waard zijn. d
Minimum van dit spel zou ik graag stellen op een €20 die ik dan nog weinig vind. Maar u moet het weten of u hoger wilt gaan of niet.

@snapM

Had er graag minimum €15 voor gekregen. Maar bod toch genoteerd.

Arcan

Legacy Member
20 incl hl2! anders mss afspreken in Kortrijk?
(indien werkend cs source account erbij natuurlijk)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan