scud
Legacy Member
Rossi zei:150 euro voor de controller
als dit een box excl verzending is of afgehaald dan is het genoteerd
grtz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rossi zei:150 euro voor de controller
Roeben zei:zo slecht was mijn bod precies nog niet![]()


Rossi zei:200 afgehaald en meeneemprijs geboden
Ik veronderstel dat er dan alles bij is doos, drivers, kabels en kaart in perfecte staat
booten van de raid kaart is geen enkel probleem veronderstel ik? in win xp en vista
