solix
Legacy Member
arsenium zei:En da staat nie op die screenshot ofzo ? Zie staan stepping 1
of is het in andere tab ?
De stepping staat op de cpu
Bv. ABASC 0401WPBW
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arsenium zei:En da staat nie op die screenshot ofzo ? Zie staan stepping 1
of is het in andere tab ?
Amadeke zei:35 euro op mobo, afgehaald
arsenium zei:Ik haal woensdag m'n pc uit elkaar om dit voor je op de schrijven..
Nog ff geduld..
Heb 35 € al afgehaald rocker.. zou verlies doen van dat bod moest ik voor je 40 € excl gaan...
Als ik stuur zijn de kosten voor de koper...
RocKer zei:40excl(+4.30€ verzending = 44,30€) is nog altijd meer dan 35€ afgehaald,dus ik begrijp u ni goed .
En verzendkosten zijn altijd voor de koper,is maar normaal,ja toch.
30 € afgehaald voor rams - Tweetyoost
arsenium zei:Excuseer e zeg.. zat op een lanparty vantweekend.
Heel de boel daar verkocht voor 200 €
Verkoop gesloten... srry iedereen.