Archief - [TK] Hardware - Mobo + CPU + GFX + Logitech 5.1 z5300

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bartje kvm

Legacy Member
1) Moederbord Asus A7N8X-E Deluxe
Brackets + alle kabels erbij...
Beginprijs: 50€
Meeneemprijs: Hoogste bieder wint!

2) Amd Athlon XP 2600+ @ 2083 Mhz
Doos + Factuur + stock-cooler
Beginprijs: 50€
Meeneemprijs: Hoogste bieder wint!

3) MSI Geforce 6800GT AGP 256mb DDR3
Factuur + Doos + kabels

Beginprijs: 170€
Meeneemprijs: De hoogste bieder

4) Logitech Z5300 5.1Surround 280Watt RMS
Factuur + doos
+-1 jaar oud

Beginprijs: 100€
Meeneemprijs: Hoogste bieder wint

Reden verkoop: Overgestapt over Socket 939 PCI-express
Niet bieden onder Beginprijs...
Logitech boxen verkoop onder voorbehoud...ben nog aan t twijfelen om een Philips surround systeem te kopen...
De eerste 3 (cpu - mobo - gfx) worden alle 3 verkocht! Maar 1 onderdeel verkocht gaat de verkoop niet door...

Ik kan eendert wanneer zonder reden de verkoop annuleren...
Verkoop loopt tot zondag 5 februari
Alle boden excl.
Er kan gebracht worden aan huis mits vergoeding

staat ook op tones forum
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=36771

Bart

bartje kvm

Legacy Member
50€ op CPU door Owjeih
50€ op Mobo door Powerbass

Allebei op t Tones Forum

bartje kvm

Legacy Member
jama ofwel bieden ofwel ni bieden anders word het te verwarrend...owjeih op Tones 175€ met voorlopig hoogste bod

Firestyler

Legacy Member
bartje kvm zei:
jama ofwel bieden ofwel ni bieden anders word het te verwarrend...owjeih op Tones 175€ met voorlopig hoogste bod
:wtf: mijn bod geld dus niet? (is gewoon omdat ik voorkeur geef aan een POV kaartje, dus als je afsluit en ik niet mijn bod intrek het TOCH geld)

bartje kvm

Legacy Member
ja en dan haakt bvb owjeih ook af omdat die dan ondertss op ander kaartje geboden heeft en heb ik niks verkocht...sorry heb het al eerder meegemaakt...het staat open tot zondagavond dus nog tijd genoeg ;)

bartje kvm

Legacy Member
meeneemprijzen!!!

cpu = 75€
mobo = 60€
gfx = 200€
Z5300 = 125€

bartje kvm

Legacy Member
cpu ook aan owjeih verkocht op tones
mobo aan zusterke verkocht

boxen blijven nog eventjes open staan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan