Rage
Legacy Member
Ik verkoop het spel guild wars. Het is de gewone editie. In goede staat.
Ik heb het zelf 2de hands gekocht een tijdje geleden.
Er staat een lvl 19 manneke op, maar dat betekent niets natuurlijk in dit spel
Begin ma te bieden vanaf €10. Ik wil er uiteindelijk €20 voor hebben (dan ben ik tevreden)
De meeneemprijs durf ik niet direct op €20 te zetten, want stel dat iemand €25 wilt geven, dat is dan handig meegenomen.
Na ontvangst van betaling zet ik het account op uw email adres, en kunt ge onmiddelijk beginnen spelen. (met de gratis client) en het spel krijg je iets later in de brievenbus.
*edit*
Spel weggegeven aan potentiele koper, als die het volgende week nie koopt, zet ik het terug te koop
Ik heb het zelf 2de hands gekocht een tijdje geleden.
Er staat een lvl 19 manneke op, maar dat betekent niets natuurlijk in dit spel
Begin ma te bieden vanaf €10. Ik wil er uiteindelijk €20 voor hebben (dan ben ik tevreden)
De meeneemprijs durf ik niet direct op €20 te zetten, want stel dat iemand €25 wilt geven, dat is dan handig meegenomen.
Na ontvangst van betaling zet ik het account op uw email adres, en kunt ge onmiddelijk beginnen spelen. (met de gratis client) en het spel krijg je iets later in de brievenbus.
*edit*
Spel weggegeven aan potentiele koper, als die het volgende week nie koopt, zet ik het terug te koop