mythe
Legacy Member
t'jahKwertie zei:Sorry maar hoeveel "verborgen ups" ga je zo nog geven?
laatste waarschuwing...
blijkbaar genoeg.Voor de threadstarter: er bestaan EDITknopjes. En er kijkt dus een Crewmember (kwertie) mee. Dus als hij vind dat je beetje teveel gebruik maakt van da postrepley kadertje (verborgen ups) sluit hij je thread en mag je later opnieuw opstarten
.