Kit4na
Legacy Member
Heykes
Ik verkoop dus een Geforce 8500GT - PCI EXPRESS - 256MB DDR2. Ik heb die aangekocht een 3-tal maand geleden. Heb hem nooit gebruikt want moest eerst nog een nieuw moederbord & processor aanschaffen. Ik had deze geforce gekocht met het idee van dat ik nog genoeg tijd zou hebben om te kunnen gamen. Vermits dat jammer genoeg niet het geval is , heb ik besloten om deze te verkopen.
Nieuwprijs: 119,00 euro (heb het kasticketje nog).
Dus maak maar een bod, het is eventueel mogelijk om de geforce zelf te komen halen. Gelieve dat bij je bod te vermelden of je het komt ophalen of het moet worden verzonden. Verzendingkosten zijn €4,3.
Happy bidding!
Ik verkoop dus een Geforce 8500GT - PCI EXPRESS - 256MB DDR2. Ik heb die aangekocht een 3-tal maand geleden. Heb hem nooit gebruikt want moest eerst nog een nieuw moederbord & processor aanschaffen. Ik had deze geforce gekocht met het idee van dat ik nog genoeg tijd zou hebben om te kunnen gamen. Vermits dat jammer genoeg niet het geval is , heb ik besloten om deze te verkopen.
Nieuwprijs: 119,00 euro (heb het kasticketje nog).
Dus maak maar een bod, het is eventueel mogelijk om de geforce zelf te komen halen. Gelieve dat bij je bod te vermelden of je het komt ophalen of het moet worden verzonden. Verzendingkosten zijn €4,3.
Happy bidding!