Archief - [TK] Games! ->Overschrijving

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nickcollyns

Legacy Member
Hey ik zou graag een aantal games aanbieden. Met en/of zonder account als dit nodig zou zijn. Even mijn situatie schetsen:

-17 jaar, Informaticabeheer,Veeleisende vriendin en gamer sinds m'n 6de :p
- ik probeer gewoon mijn spellekes te verkopen omdat interesses veranderd zijn.
- Alles gebeurt via overschrijving, omdak ik niet echt vertrouwd ben met de andere dingen.
-Weggeefprijzen!

------------------------------------------
Games
-------
-HALO 1(pc) **
-Tomb Raider 1(pc) *
-Battlefield 2 **
-The Sims: Collectors Edition+ 3 uitbreidingen **
-De SIMS 2 **
-GTA: Vice City(pc) *
-Imperial Glory **
-Command and conquerer: Generals *
-Medal Of Honor : War Chest(Spearhead,allied assault,breakthrough) **
-Guild wars(Special Edition) **
-The Hitman Collection(1,2,3) **
-Battlefield 1942: WW2 anthology(Spel incl. alle uitbreidingen) **
-Harry Potter: Steen Der Wijzen(1ste Harry potter spel) *
-Bioshock ***
-Call of Duty 2 **
-The Battle For Middle Earth(LOTR 1) **
-Age of Mythology+ Titans(uitbreiding) **
-Black & White 2 *
-Anno 1701 **
-Splinter Cell : Chaos Theory **
-Worms 2 *

*= 5 euro excl. Verzendkosten
**= 10 euro excl. verzendkosten
***= 20 euro excl. verzendkosten

Alles is in degelijke staat maar wel gebruikt natuurlijk.

Verder heb ik nog een WoW account+ STEAM account maar da zal wel ni mogen zekerz ^^

Interesse of biedingen(bv een reeks spellen tesamen voor scherpe prijs) -> PM




EDIT: ALLE CASES

JacK MeSS

Legacy Member
steam account = CS:S?? :D anders 7,5€ en kmoet geen dvd ofzo hebbe :)
en voor die BF2 zou ik 8€ inc wille bieden... da was de meeneemprijs bij die andere kerel die niks meer van zich laat horen dus... :)

nickcollyns

Legacy Member
JacK MeSS zei:
steam account = CS:S?? :D anders 7,5€ en kmoet geen dvd ofzo hebbe :)
en voor die BF2 zou ik 8€ inc wille bieden... da was de meeneemprijs bij die andere kerel die niks meer van zich laat horen dus... :)

jup inclusief c:source,tdm,normal stuff,hl2

Cyaankali

Legacy Member
Als het om de originele Tomb Raider 1 gaat bied ik 5 euro afgehaald. Sold Out versies of gelijkaardige versies interesseren me niet. Het bijbehorend boekje dient eveneens aanwezig te zijn.

Greetz Cyaankali

:)

Firedwarf

Legacy Member
Medal Of Honor : War Chest(Spearhead,allied assault,breakthrough) **

zijn dit alle medal of honor uitbreidingen van het eerste deel?

nickcollyns

Legacy Member
Cyaankali zei:
Als het om de originele Tomb Raider 1 gaat bied ik 5 euro afgehaald. Sold Out versies of gelijkaardige versies interesseren me niet. Het bijbehorend boekje dient eveneens aanwezig te zijn.

Greetz Cyaankali

:)


Pointsoft versie, niet originele, geen Boekje

mythe

Legacy Member
@nickcollyns: je bent beter je edit knop te gebruiken beetje knip en plakwerk te bezigen.

Iets over mijn ged8en. Versta mij nu niet verkeerd, je hebt goed prijs. Maar had wat goedkoper in ged8en. Misschien wat TE.

nickcollyns

Legacy Member
Firedwarf zei:
Medal Of Honor : War Chest(Spearhead,allied assault,breakthrough) **

zijn dit alle medal of honor uitbreidingen van het eerste deel?

Jup alle uitbreidingen op eerste deel...

nickcollyns

Legacy Member
mythe zei:
@nickcollyns: je bent beter je edit knop te gebruiken beetje knip en plakwerk te bezigen.

Iets over mijn ged8en. Versta mij nu niet verkeerd, je hebt goed prijs. Maar had wat goedkoper in ged8en. Misschien wat TE.

Mja tis de bedoeling dak er eits aan overhou ook natuurlijk ;)
maar ge kunt altijt iets offeren eh ,via pm dan ;)

Firedwarf

Legacy Member
Medal Of Honor : War Chest(Spearhead,allied assault,breakthrough)
Bioshock
Call of Duty 2
Age of Mythology+ Titans(uitbreiding)
Black & White 2
Anno 1701

Indien spellen aan volgende voorwaarden voldoen:

Iedere cd is bespeelbaar
Iedere cd heeft een minimum aan krassen liefst geen uiteraard
Ieder spel is voorzien van een handleiding
Alle cd keys zijn nog bruikbaar ( geen versies die geband zijn online ofzo)


Indien deze voorwaarden voldaan zijn

54 exclusief => 58 inclusief voor de hele stapel

Vraagje, met BF 2 online geweest Of is er geen account van , indien niet heb ik ook interesse in dit spel!

nickcollyns

Legacy Member
Firedwarf zei:
Medal Of Honor : War Chest(Spearhead,allied assault,breakthrough)
Bioshock
Call of Duty 2
Age of Mythology+ Titans(uitbreiding)
Black & White 2
Anno 1701

Indien spellen aan volgende voorwaarden voldoen:

Iedere cd is bespeelbaar
Iedere cd heeft een minimum aan krassen liefst geen uiteraard
Ieder spel is voorzien van een handleiding
Alle cd keys zijn nog bruikbaar ( geen versies die geband zijn online ofzo)


Indien deze voorwaarden voldaan zijn

54 exclusief => 58 inclusief voor de hele stapel

Vraagje, met BF 2 online geweest Of is er geen account van , indien niet heb ik ook interesse in dit spel!


alles is speelbaar. Bij elk een handleiding kan ik niet garanderen(aom,anno,MOH). Alle cd-keys werken , battlefield account werkt

Misteriks

Legacy Member
hoeveel voor de steam account? kan je de games ook downloaden zonder paswoord enzo? Indien yes stuur mij is een pm met u msn adres en dan voeg ik u toe. Cheers!

Firedwarf

Legacy Member
kan je eens nagaan welke games GEEN handleiding hebben? Dan hoef ik die alvast niet, in de plaats graag BF 2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan