Archief - Tk: Game Pc Black Devil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remini

Legacy Member
Behuizing Aerocool Zero degree (aluminium front, side window met 25 cm koeling fan)
Asus P5B Deluxe mat laatste bios
E6400
2 x X1950pro in crossfire (bridge/dongel connection)
2 Gigabyte G. Skill type f2-6400phu2-2gbhz (CL 3-3-3-9 op 800Mhz)
Big Typhoon proc.koeler
WD HDD 200gig Sata II
Corsair HX520 Watt Modular Sli en Crossfire Ready
Aerocool Powerwatch met oa. 15 in 1 kaartlezer
DVD Writer Samsung sh-s183l
3 extra fans 12cm van Tacens met witte led's
Monitor Viewsonic 20inch type VG2030WM: 1680x1050 dual d-sub en dvi. Boxen, draaibare voet en in de hoogte instelbaar
Logitech klavier en G5 Gaming Mouse.

All in black!!

Windows Vista home Premium 64bit. (Originele cd)

Eventueel ook met Usb Wireless van Dlink type DWA142 (Draft-N - 300Mbps) of type DWL-G123 (108Mbps).

Kast en windows vista worden ook afzonderlijk verkocht.

Foto's op aanvraag.

Doe een serieus bod en dit is JOUW pc!

wdesloov

Legacy Member
Goedemiddag Remini,

Vreemd, zie ik verkeerd of heb jij 2 zulke pc's te koop staan,
Verkoop je onderdelen apart, indien ja laat het me weten, grote interesse aanwezig.

Grtz

Remini

Legacy Member
Nope, definitly just one PC...

Als ik van alle stukken afgeraak voor een deftige prijs dan wil ik wel apart verkopen. Wie is er in wat geïnteresseerd en voor welke prijs.

Note: Scherm doe ik wel niet apart weg. Ook originele vista en Wireless usb's zijn apart verkrijgbaar.

Dus:
-mobo
-2 x graka
-Geheugen G. SKill (let op 2x 1 paar dual channel -> 4x512MB is sneller dan 2 x 1GB van hetzelfde model en type - nieuw 220 euro)
-Processor E6400 + koeler thermaltake big typhoon
-Aerocool Zero Degree Case and Aerocool Powerwatch and 3 fans 12cm Tacens
-Dvd writer
-Corsair psu
-HDD 200 Gig

Remini

Legacy Member
Heb van alle stukken de originele dozen en alle bijbehoren, inclusief van de kast.

BOHICAAA

Legacy Member
Maak eens prijzeken voor: MB + CPU + Geheugen
En ook eens prijs voor die 2 X1950Pro's

Remini

Legacy Member
MB + CPU + Geheugen : 450 euro.
Alles heeft altijd relatief standaard gedraaid (oc naar 2.4 Ghz) buiten een paar testjes om te zien hoever dit trio kan komen en effectief: 3.5Ghz met 500 Fsb en geheugen op 1000Mhz (1:1 CL 5-5-5-15) is perfect mogelijk en draait zo stabiel als wat...maar bon ben geen die hard gamer dus voor mij hoefden deze hoge waarden niet maar het is wel degelijk een supercombinatie. Gehuegen van G.SKill draait door tot ongeveer 1066Mhz als max.

Remini

Legacy Member
@ Tristan: was verkeerd, betreft een 250gig sataII 16Mb buffer. hmmm 40euro?

@ Bohicaaa: 2 graka's 180 euro. Dus samen met MB, CPU en geheugen geeft dat 630 euro. 1 Gig Dual Channel G.Skill en 1 graka is nog maar van september. Andere helft is van april-mei.

@aan iedereen. Kopie factuur waar het stuk opstaat kan altijd meegeleverd worden. Op de voeding wordt door Corsair 5jaar garantie gegeven. Op het geheugen zelfs levenslange garantie (van de leverancier zelf).

wdesloov

Legacy Member
Remini,

Als ik een beetje goed kan rekenen vraag jij een 300 euro voor je 20" TFT scherm klopt dit ??

Remini

Legacy Member
Ik vraag geen 300 euro voor een tft20inch scherm want doe dit niet apart weg....it's a price all in but point taken.

Btw, had jij geen grote interesse of hang jij enkel maar de wijsneus uit? :-)

Grtz, Remi

wdesloov

Legacy Member
Ja ik heb grote interesse in een bijna nieuw 20" TFT scherm. Een pc zoals de jouwe kan je altijd apart verkopen zonder scherm.

Fiestaver

Legacy Member
Behuizing Aerocool Zero degree (aluminium front, side window met 25 cm koeling fan)
Asus P5B Deluxe mat laatste bios
1 x X1950pro in crossfire (bridge/dongel connection)
2 Gigabyte G. Skill type f2-6400phu2-2gbhz (CL 3-3-3-9 op 800Mhz)
WD HDD 200gig Sata II
Corsair HX520 Watt Modular Sli en Crossfire Ready
DVD Writer Samsung sh-s183l

450

Remini

Legacy Member
Verkoop liever met alle twee de graka's. Tenzij natuurlijk iemand interesse toont voor de overige graka....

En 450 vindt ik iets persoonlijk iets te weinig....stukken zijn in echte nieuwstaat, zelfs op kast vindt je nog geen krasje terug....

wdesloov

Legacy Member
Mocht je interesse hebben,

Ik bied 175 € voor je scherm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan