nighth@wk
Legacy Member
yo,
ik verkoop dus ddo
tormreach.
Zit nog speeltijd op tot 20 april.
Geen minimum of meeneemprijs.
Ik verkoop aan wie ik wil en behoud mij het recht al dan niet te verkopen.
Op de account staat idd een char maar deze is van dusdanig lage level dat het dus zeker niet de moeite is om deze thread te reporte. (level 1
)
Enkel bieden in deze thread, niet in pm.
ik verkoop dus ddo
tormreach.Zit nog speeltijd op tot 20 april.
Geen minimum of meeneemprijs.
Ik verkoop aan wie ik wil en behoud mij het recht al dan niet te verkopen.
Op de account staat idd een char maar deze is van dusdanig lage level dat het dus zeker niet de moeite is om deze thread te reporte. (level 1
)Enkel bieden in deze thread, niet in pm.